سرمربی تیم ملی فوتسال ایران برای ادامه حضور در راس کادر فنی این تیم صحبت هایی با سرپرست کمیته فوتسال یعنی احسان اصولی داشته است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، اخیرا زمزمه هایی مبنی بر تغییر در کادر فنی تیم ملی فوتسال به گوش رسید اما پیروزی تیم ملی فوتسال ایران در یکی از دیدارهای دوستانه در برابر ایتالیا موجب شد تا فدراسیون فوتبال به آینده تیم ملی فوتسال به خصوص با جوانگرایی صورت گرفته امیدوار باشد. 

در حال حاضر فدراسیون فوتبال با ناظم الشریعه تا پایان سال قرارداد دارد و بعد از آن با توجه به فرصت کوتاه تا شروع بازی های مقدماتی جام ملت ها که فروردین ماه خواهد بود به نظر می رسد قرارداد این مربی را تمدید خواهد کرد. 

او در این باره می گوید: « تا پایان سال قرارداد دارم و صحبت‌های لازم را مطرح کردم. همه نکات و برنامه‌ها را با اصولی و دبیرکل فدراسیون در میان گذاشتیم و مدیران باید تصمیم نهایی را بگیرند. فوتسال می‌تواند درآمدزا باشد و روی پای خود بایستد. از الان باید به فکر باشیم و دیدارهای تدارکاتی خوبی تدارک ببینیم. می‌توانیم زمانی بین دیدارهای لیگ برتر برای بازی‌های دوستانه با کشورهای صاحب سبک فوتسال جهان در نظر بگیریم.» 

گفتنی است پیش از این سرپرست کمیته فوتسال پیشنهاد به یک مربی برزیلی برای هدایت تیم ملی فوتسال ایران را رد کرده بود.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر