فرهاد مجیدی می گوید به دلیل اینکه پیش از دیدار با پدیده از قاسمی نژاد شکایت شده بود، نام او را از لیست تیم حذف کرده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در یک بازی کاملا برتر توانست از سد میزبان خود پدیده عبور کند. آبی ها در همان نیمه نخست با 3 گل راهی رختکن شدند و توانستند این پیروزی را تا انتهای بازی حفظ کنند. سرمربی آبی ها نیز اعتقاد دارد که بابت این پیروزی و گل نخوردن از شاگردانش تشکر می کند و به آنها تبریک می گوید.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری پس از این دیدار گفت:  بازی طبق آن چیزی که پیش بینی کرده بودیم پیش رفت. توانستیم در نیمه اول به گل رسیدیم، به بازیکنانم خسته نباشید می گویم. هم بابت برد و هم بابت گل نخوردن در این بازی که برایمان خیلی مهم بود، به آنها تبریک می‌گویم. ما موقعیت های دیگری داشتیم که می‌توانستیم از آنها استفاده کنیم. در کل به  هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و امروز بازی خوبی را شاهد بودیم.

او درباره عملکرد رودی ژستد و اینکه با گلزنی در بازی امروز فشار از روی وی برداشته شد گفت: ژستد در چند بازی موفق به گلزنی نشده بود ولی در همان بازی‌ها هم از عملکرد او راضی بودم. او یک فوتبالیست حرفه‌ای است و به تیم ما خیلی کمک می‌کند. خوشبختانه امروز او گلزنی کرد و امیدوارم که در بازی‌های بعدی این روند را ادامه دهد.

مجیدی درباره اخبار مبنی بر حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا و اینکه این مسئله باعث به هم خوردن تمرکز تیمش شده است یا خیر گفت: ما هم مثل هواداران واقعا نگران این مساله هستیم ولی من فکر می‌کنم آقای آجورلو با درایتی که دارد می‌تواند این مشکل را حل کند.

سرمربی استقلال درباره اینکه آیا از عملکرد سلمانی در پست دفاع چپ رضایت دارد یا خیر پاسخ داد: جعفر سلمانی دفاع چپ نیست و او در پست وین بک چپ بازی می‌کند. ما از او خواستیم در شرایط حمله به تیم کمک کند، او وظایفش را خوب انجام داده و من از او کاملا راضی هستم. 

وی در خصوص دلایل قرار  نگرفتن نام قاسمی نژاد در لیست این بازی گفت: قاسمی‌نژاد هم در هفته گذشته خیلی خوب تمرین کرده بود و روی او حساب کرده بودیم ولی متاسفانه یک شکایتی ظاهرا باشگاه پدیده از او کرده است. البته مشکلی نبود و ما خواستیم ریسک نکنیم و در لیست بازی او را نگذاشتیم تا مشکلش حل شود. 

مجیدی صحبت هایش را اینگونه به پایان رساند: طی صحبتی که با باشگاه کردم پدیده هیچ طلبی از استقلال ندارند ولی ظاهرا خودش باید پول رضایتنامه‌اش را پرداخت می‌کرد. اجازه دهید با مسئولان استقلال فردا صحبت کنیم تا موضوع حل شود. امین بازیکن با اخلاق و فنی است و دوست داریم به شرایط خوبش برگردد و در آینده می‌تواند در آینده به ما کمک کند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر