تیم الاهلی قطر موفق شد در بازی دهم خود از رقابت های لیگ ستارگان قطر بالاخره به اولین برد دست پیدا کند.

سایت شماره یک:

به گزارش ورزش سه، از بازیهای هفته دهم لیگ ستارگان قطر از عصر امروز دو تیم الاهلی و السیلیه به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این تیم سبز پوش بود که توانست با یک گل به برتری برسد. این بازی که از پربرخورد ترین دیدارهای این هفته از لیگ ستارگان قطر محسوب می شد ٩٨ دقیقه به طول انجامید.

نکته مهم اما برای فوتبال دوستان ایرانی در این دیدار حضور محمد حسین کنعانی زادگان مدافع تیم ملی در قلب خط دفاعی تیم الاهلی است. این مدافع که پس از درخشش در خط دفاعی تیم ملی ایران و همچنین پرسپولیس توانست خود را به قطر برساند  در بازی امروز نیز از ابتدای دیدار به میدان رفت و در نهایت توانست موجبات کسب  سه امتیاز توسط تیم الاهلی را فراهم کند. 

این تیم قطری که در ۹ دیدار ابتدایی خود نتوانسته بود به پیروزی دست پیدا کند چیزی نمانده بود تا بازی امروز را هم با مساوی به پایان برساند  اما حرکت فوق‌العاده محمدحسین کنعانی زادگان در دقیقه ٧+٩٠ باعث شد تا آنها بتوانند به اولین پیروزی فصل دست پیدا کنند. در حالی که تنها یک دقیقه تا پایان وقت تلف شده اعلامی باقیمانده بود، حرکت مدافع ایرانی و در نهایت پاس گل او، مهاجم تیم الاهلی را در موقعیت مسلم گلزنی قرار داد و او نیز توانست دروازه السیلیه را باز کند و به این ترتیب اولین پیروزی تیم سبزپوش را رقم بزند. 

تیم الاهلی قطر با این برد توانست پس از ۶ تساوی و ۳ شکست ۹ امتیازی شود و در جایگاه هشتم جدول رده بندی قرار بگیرد. در سوی دیگر تیم السیلیه که پیش از این طعم پیروزی را چشیده بود هفتمین شکست خود را متحمل شد و به این ترتیب با ۵ امتیاز در رده یکی مانده به آخر جدول رده بندی یعنی جایگاه یازدهم جدول رده بندی لیگ ستارگان قطر قرار بگیرد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر