سرمربی قشقایی شیراز از سمت خود در این تیم استعفاء کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رجب‌زاده که امسال وارد عرصه مربیگری شده و هدایت تیم دسته اولی قشقایی شیراز را برعهده گرفت، تاکنون توانسته در یک تیم که مشکلات مالی زیادی دارد، نتایج خوبی بگیرد ولی او پس از ۱۱ هفته تصمیم به قطع همکاری با این باشگاه گرفت.

قشقایی شیراز با هدایت کاپیتان سابق ذوب‌آهن، ۶ پیروزی، یک مساوی و ۴ شکست در این فصل تجربه کرده تا در پایان هفته یازدهم لیگ یک با ۱۹ امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار بگیرد و در فاصله ۴ امتیازی ملوان صدرنشین باشد.

تیم فوتبال قشقایی شیراز پس از اینکه دو پیروزی متوالی مقابل رایکا بابل و ویستا توربین تهران به دست آورد، در یک مسابقه جام حذفی و و دو دیدار اخیر لیگ یک ۳ شکست متوالی را تجربه کرد تا امروز مهدی رجب‌زاده تصمیم به پایان همکاری با این باشگاه بگیرد.

رجب‌زاده در پایان دیدار خانگی امروز قشقایی شیراز مقابل مس کرمان که با شکست یک بر صفر تیمش همراه بود، اظهار کرد: مدیرعامل باشگاه قشقایی تنها است و من هم به‌عنوان سرمربی نمی‌توانم خیلی از کارها را انجام بدهم.

او ادامه داد: حتی اگر در بازی امروز برنده می‌شدیم، تصمیمم را گرفته بودم و دوست داشتم با پیروزی قشقایی مقابل مس جدا شوم که این شرایط پیش نیامد ولی با این وجود از بازیکنانم خداحافظی کردم و فردا نیز استعفای کتبی‌ام را به باشگاه خواهم داد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر