در حالی که پرسپولیس پرونده گابریل کالدرون را به تازگی پشت سر گذاشته، حکم کریستین اوساگوآنا نیز به دست این باشگاه رسیده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، از روزی که اوساگوآنا پنالتی خود در شهرآورد را به آسمان کوبید و پرسپولیس را از رسیدن به فینال جام حذفی باز داشت، 487 روز می‌گذرد و این مهاجم نیجریایی حالا توپی که به آسمان رفته بود، با حکمی 96 هزار دلاری روی سر باشگاه پرسپولیس آوار شده تا چالشی جدید را برای قرمزها به وجود بیاورد.

این در حالی است که مجید صدری هفته گذشته وعده قریب الوقوع برای مشکل کریستین اوساگوآنا را داده بود اما کسی تصور نمی‌کرد که این حکم به همین زودی صادر شود و باشگاه پرسپولیس را دوباره در موقعیت قبلی قرار دهد؛ آن هم از سوی بازیکنی که عملکرد ضعیفی در ترکیب سرخپوشان داشت و در نهایت هم با یک گل زده به سایپا در دیداری تشریفاتی، تهران را به مقصد کشورش ترک کرد.

با این حال هنوز پنجره پرسپولیس بسته نشده و سرخپوشان برای پرداخت مطالبات اوساگوآنا شش روز فرصت دارند و با تا پایان هفته جاری رقم حدودا 100 هزار دلاری که معادل بیش از سه میلیارد تومان است را به او پرداخت کنند تا از بسته شدن دوباره پنجره جلوگیری شود.

کریستین اوساگوآنا با از دست دادن پنالتی در شهرآورد 93 باعث شکست دربی و حذف سرخپوشان از جام حذفی شد.

نکته مهم اینکه اوساگوآنا به همراه آنتونی استوکس در زمستان 1398 به پرسپولیس اضافه شدند و هر دو سرنوشتی مشابه داشتند و حالا به جدی ترین طلبکاران باشگاه پرسپولیس بدل گشته‌اند.

پرسپولیس در حالی باید این رقم را به اوساگوآنا پرداخت کند که او میراث محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس است و چه بسا به زودی پرونده بوژیدار رادوشویچ که در این دوره با قراردادی سه ساله همراه بود، به همین نتیجه ختم شود.

تصویر غالب مهاجم نیجریایی حضور او در جشنهای پرسپولیس است؛ جشن‌هایی که خودش هیچ نقشی در آن نداشت.

تگ های مرتبط

ارسال نظر