مدیر برنامه الکساندر نوبل تاکید کرد که آینده این دروازه بان در بایرن مونیخ به مانوئل نویر بستگی دارد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، بعد از نمایش های درخشان و فوق ‌العاده الکساندر نوبل در ترکیب شالکه بود که چشم چند باشگاه بزرگ اروپایی به جذب این دروازه‌بان دوخته شد اما نهایتاً مانند اکثر ستاره های نوظهور و حاضر در بوندسلیگا این گلر آلمانی نیز به بایرن‌مونیخ پیوست.

عملکرد الکساندر نوبل در شالکه به قدری خوب بود که حتی بسیاری اعتقاد داشتند که شاید بتواند جایگاه نویر در بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان را به خطر بیندازد اما هرگز این اتفاق رخ نداد. نویر که یکی دو فصل با افت مواجه شده بود دوباره به فرم فوق العاده خود بازگشت و همین موضوع نیمکت‌نشینی های پیاپی نوبل در بایرن را به همراه داشت.

نهایتاً همین نیمکت‌نشینی های متوالی باعث شد که الکساندر نوبل در تابستان اخیر به شکل قرضی بایرن‌مونیخ را ترک کرده و راهی موناکو شود. در همین راستا اکنون استفان بکس، مدیر برنامه نوبل به آینده این بازیکن واکنش نشان داده و می‌گوید: "همه مسائل به مانوئل نویر، عملکردی که ارائه می دهد و اینکه تا چه زمانی می‌خواهد در این فرم باقی بماند بستگی دارد. البته به باشگاه و برنامه‌هایش نیز ارتباط دارد.

اگر نویر برای مدت زمان طولانی بهتر از الکساندر باشد طبیعتاً او بازی نخواهد کرد. در واقع همه ماجرا باید بعد از مانوئل نویر اتفاق بیفتد و این موضوع درباره کل فوتبال آلمان وجود دارد. شما باید از دروازه بان های جوان بخواهید که بعد از نویر پیشرفت کنند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر