به نظر می رسد فران تورس در این تیم شماره 25 را بر تن خواهد کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، هیجان زیادی در بین هواداران بارسلونا در آستانه پنجره نقل و انتقالات ژانویه وجود دارد زیرا این باشگاه در حال تکمیل قرارداد با فران تورس است. این بازیکن 21 ساله با قراردادی به ارزش 55 میلیون یورو از منچسترسیتی به بارسلونا خواهد پیوست.

مهاجم سابق والنسیا مدت زیادی بود که در رادار بارسا قرار داشت. این علاقه پس از روی کار آمدن ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی بیشتر شد، به طوری که اعتقاد بر این بود که سرمربی 41 ساله به دلیل آمار تورس در لیگ برتر، خرید او را به دنی اولمو از  لایپزیش ترجیح داده است.

طبق گزارش اسپورت، تورس در حال امضای قراردادی پنج ساله با بارسلونا است و روز سه‌شنبه به شکل رسمی معارفه خواهد شد. اما حالا از شماره پیراهنی که فران تورس در بارسلونا بر تن خواهد کرد نیز رونمایی شده است. بر اساس گزارش ها در کاتالونیا ستاره اسپانیایی در بارسا با پیراهن شماره 25 به میدان خواهد رفت.

گفتنی است طبق قوانین لالیگا، بازیکنان تیم اول باید اعداد بین 1 تا 25 را انتخاب کنند. با توجه به این که دنی آلوز شماره 8 را انتخاب کرد، تورس گزینه های 25 و 19 را دارد که به نظر می رسد ستاره اسپانیایی اولی را انتخاب کرده است.

تگ های مرتبط

ارسال نظر