لوچیانو موجی، مدیر سابق یوونتوس دوباره ماسیمو موراتی، مالک سابق اینتر را مورد انتقاد قرار داده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، مدیران دو باشگاه اینتر و یوونتوس در ابتدای هزاره جدید رابطه خصمانه ای با یکدیگر داشتند و برخی منابع در ادامه مدعی شدند ماسیمو موراتی و دوستان او نقش مهمی در رقم خوردن پرونده کالچوپولی و کنار رفتن لوچیانو موجی، مدیر سابق یوونتوس از عرصه مدیریت و فوتبال ایفا کردند. اما موجی هنوز دست بردار موراتی نبوده و در مصاحبه ای به نقاط ضعف مالک سابق باشگاه اینتر پرداخته است.

لوچیانو موجی گفت: "ماسیمو موراتی حالا باید شرایط را بررسی کرده و نحوه مدیریت یک تیم برنده را درک کند. حالا بهترین فرصت مهیا شده که برای درک دلیل تولد دوباره باشگاه اینتر، شرایط بین مدیریت گذشته و حال این تیم را مقایسه کرده و متوجه تفاوت های موجود بین اینتر فعلی و تیم تحت مدیریت ماسیمو موراتی بشویم.

برای درک این موضوع، کافی است به یاد بیاوریم که اینتر در دوران مدیریت موراتی، سرمربیانی مانند مارچلو لیپی که بعدها تیم ملی ایتالیا را  قهرمانی جهان رساند و جیان پیرو گاسپرینی که در سال های اخیر ثابت کرده است که یکی از بهترین مربیان ایتالیا است، اخراج کرده بود.

همچنین برای تکمیل این پرونده، باید به خاطر بیاوریم که ماسیمو موراتا 25 مربی را از بین سال های 1994 تا 2006 بدون هماهنگی با ویژگی های کاری آنها تغییر داده و عوض کرد. اما با این حال، ساختن یک پاسپورت جعلی برای استفاده از بازیکنی مانند آلوارو رکوبا در بین کشورهای غیر اتحادیه اروپا و آوردن او تحت حمایت کشورهای اتحادیه اروپا اقدامی هوشمندانه از سوی ماسیمو موراتی بود.

تگ های مرتبط

ارسال نظر