علی شجاعی برای دومین بازی متوالی در ترکیب اصلی پرسپولیس نمایش خوبی را از خود به جای گذاشت.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که یحیی گل‌محمدی هنوز مشخصا در خط دفاعی نتوانسته به ترکیب مورد علاقه دست یابد، دائم در حال آزمون و خطاهایی است که حالا منجر به یافتن یک گزینه مطلوب در سمت چپ خط دفاعی شده است.

شجاعی که فصل گذشته در یکی دو بازی به عنوان دفاع چپ بازی کرد، در دیدار مقابل ویستاتوربین و ذوب آهن، عملکردی متفاوت را از خود به جای گذاشته و چهره یک بازیکن رونده، سرعتی و تکنیکی با سانترهای تند و تیز را به نمایش گذاشته است.

نکته جالب اینکه شجاعی فصل گذشته در بازی مقابل سپاهان دچار مصدومیت شد و حالا دوباره به این تیم رسیده و امیدوار است که بار دیگر در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد تا در یک مسابقه مهم نقش خود را ایفا کند.

این در حالی است که در دوره مصدومیت طولانی شجاعی از ناحیه کتف، حرف و حدیث‌های بسیاری درباره آینده او در پرسپولیس به وجود آمده بود اما حالا علی شجاعی با استانداردی جدید در ترکیب پرسپولیس قرار گرفته و چه بسا بتواند روزهای بیشتری را هم در ترکیب سپری کند.

البته شجاعی که اغلب در پست هافبک چپ حضور داشته، هنوز جای پیشرفت زیادی دارد و باید دید وضعیت امیدوارکننده فعلی را بهتر خواهد کرد یا خیر؟

تگ های مرتبط

ارسال نظر