کافو، مدافع سابق تیم ملی برزیل از انتقال دنی آلوس در سن 38 سالگی به بارسلونا شگفت زده شده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، دنی آلوس تنها چند هفته بعد از بازگشت ژاوی به بارسلونا و بعد از حدود پنج سال دوباره با بارسلونا به توافق رسیده و با قراردادی شش ماهه به جمع بازیکنان این تیم ملحق شد. حالا کافو که یکی از بهترین مدافعان راست تاریخ فوتبال محسوب می شود در مورد انتقال دنی آلوس و البته هدف او برای حضور در ترکیب تیم ملی برزیل در جام جهانی 2022 صحبت کرده است.

کافو گفت: "اینکه می بینیم دنی آلوس هنوز از انرژی لازم برای بازی کردن در بارسلونا برخوردار بوده، می تواند در این تیم حضور یابد و همچنان انگیزه دارد، اتفاقی جالب و شگفت انگیز است. مهم ترین نکته دنی آلوس می داند چه هدفی دارد. او سال ها برای تیمی مانند بارسلونا بازی کرده و آنها یک باشگاه معمولی نیستند.

حضور در بارسلونا به دنی آلوس این فرصت را می دهد که سال آینده در جام جهانی قطر و در ترکیب تیم ملی برزیل حضور پیدا کند. همچنین این فرضیه که بازیکن 38 ساله دیگر نمی تواند برای یک باشگاه بزرگ بازی کند، با انتقال دنی آلوس به بارسلونا به طور کلی باطل می شود. خود من نیز تا 38 سالگی در ترکیب میلان بازی کردم و بنابراین این انتقال برای دنی آلوس فوق العاده و هیجان انگیز است.

 

احتمال موفقیت برزیل در جام جهانی؟ ما سال به سال پیشرفت کرده‌ و ما در جام‌های جهانی 2018 و 2022 خیلی زود جواز صعود را کسب کرده بودیم. تیته بازیکنان را وادار می‌کند که فوتبال زیبایی ارائه دهند و آنها از وظایف خود در جام جهانی آگاه هستند. به نظر من هدف برزیل باید رسیدن به فینال باشد."

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر