منچسترسیتی در ارائه نمایشی فوق العاده موفق شد با نتیجه 3-6 لسترسیتی را مغلوب کرده و 2021 را خاطره انگیزتر از قبل کند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، سیتیزن ها از ابتدای سال 2021 به یکباره متحول شده و با کسب پیروزی های پیاپی فاصله قابل توجهی با دیگر تیم های لیگ برتر ایجاد کردند. در نهایت این روند منجر به قهرمانی دوباره این تیم در لیگ برتر و پس گرفتن جام قهرمانی از لیورپول بعد از تنها یک سال شد.

همچنین سیتی در ادامه موفق شد برای اولین بار در تاریخ باشگاه خود به فینال لیگ قهرمانان نیز راه یافته و بالاخره این طلسم عجیب را باطل کند. اما در نهایت این چلسی زیرک با توماس توخل بود که با ارائه نمایشی بدون اشتباه در فینال با یک گل سیتی را مغلوب کرده و رویای پپ گواردیولا را باز هم به تعویق انداخت.

اما فصل جدید نیز اگرچه با شکست غیرمنتظره با یک گل مقابل تاتنهام برای منچسترسیتی آغاز شد، اما آنها دوباره به همان تیم همیشگی تبدیل شده و موفق به کسب پیروزی های پرگل شدند. تیم پپ گواردیولا در گروه دشوار خود در لیگ قهرمانان بالاتر از پاری سن ژرمن و لایپزیش موفق شد یک هفته مانده به پایان صدرنشینی خود را قطعی سازد و حالا آنها در لیگ برتر نیز در صدر جدول قرار دارند.

 

سیتی امروز با ارائه نمایشی فوق العاده 3-6 لسترسیتی را مغلوب کرده و روزهای درخشان خود را استمرار بخشید. آنها در 25 دقیقه اول ویرانگر ظاهر شده و چهار بار دروازه کسپر اشمایکل را باز کردند. اگرچه سیتی در دقایق ابتدایی نیمه دوم دچار غفلت عجیبی شده و سه بار دروازه خود را باز شده دید، اما در ادامه تیم پپ گواردیولا باز هم دو بار موفق به گلزنی شده و کار حریف خود را تمام کرد.

علیرغم نداشتن مهاجم تخصصی و حتی از دست دادن فران تورس، سیتی در فصل جاری نیز سبک تماشایی و درخشان خود را ادامه داده و به هیچ تیمی رحم نمی کند. پس شاید 2022 بالاخره کابوس تلخ پپ گواردیولا تمام شده و این تیم علاوه بر فتح لیگ برتر، برای اولین بار در تاریخ در لیگ قهرمانان نیز به عنوان قهرمانی دست یابد.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر