احمد نوراللهی هافبک ایرانی تیم شباب الاهلی در جدال این تیم برابر الظفره در دقیقه 72 با ضربه‌ای مهارنشدنی تیمش را به گل برتری در این بازی رساند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، در هفته یازدهم لیگ امارات، شباب الاهلی در خانه میزبان تیم الظفره پایین جدولی بود که علیرغم حملات پردامنه روی دروازه حریف تا دقیقه 72 برای دستیابی به گل ناکام ماند. 

مهدی علی حسن سرمربی شباب الاهلی که در این بازی از دو بازیکن ایرانی خود در ترکیب اصلی سود می‌برد، امیدوار بود همانند دیدار اخیر خود برابر الظفره که در جام ریاست جمهوری برگزار شده بود، به برتری دست یابد و در نهایت به این مهم با گلی که احمد نوراللهی به ثمر رساند، رسید.

سرمربی شباب الاهلی که بعد از ناکامی‌های اخیر با تهدید اخراج مواجه شده بود و در شبکه‌های مجازی هشتگ برکناری نیز وی شدت یافته بود، طی سه هفته اخیر توانسته تیمش را در روند نتیجه‌گیری قرار دهد و به سه برد پیاپی دست یافته‌اند تا اکنون در جایگاه سوم جدول و اختلاف 7 امتیازی با العین صدرنشین قرار گیرد.

شباب الاهلی که طی سه تقابل اخیر خود برابر الظفره در لیگ امارات، دو تساوی و یک شکست را تجربه کرده بود، اکنون در چهارمین تقابل با این حریف با گل احمد نوراللهی به بردی ارزشمند دست یافته است. با این برد، شباب الاهلی طی سه بازی اخیر خود در سه جام مختلف به سه برد دست یافته تا آماری جالب را به خود اختصاص دهد. آنها برابر عجمان در مرحله مرحله یک چهارم لیگ کاپ، مقابل الظفره در جام ریاست جمهوری و اکنون در تقابلی تکراری برابر الظفره در لیگ امارات به برد دست یافته‌اند تا شرایط به سود مهدی علی حسن و شاگردانش پیش برود.

اما این گل از جهات مختلف برای احمد نوراللهی هافبک ایرانی شباب حائز اهمیت بود. نوراللهی که توانسته جایگاه ثابت خود در ترکیب این تیم اماراتی را به دست بیاورد، اکنون با اعتمادبنفس بالاتر توانسته در نقش تعیین‌کننده‌ای که از وی انتظار می‌رفت در تیمش کار را دنبال کند. 

نوراللهی که فصل گذشته و در ترکیب پرسپولیس توانسته بود به برترین آمار فردی دست یابد تا سرخ‌ها به قهرمانی پنجم خود دست یابند، در شرایطی راهی لیگ امارات شد که هجمه سختی را متوجه خود می‌دید. فشار هواداران پرسپولیس که جدایی او را بر نمی‌تابیدند از یک سو و انتظاری که هواداران شباب الاهلی به عنوان ستاره جدید تیم‌شان برای موفقیت در این تیم داشتند، از سوی دیگر باعث شده بود تا او برای دستیابی به هدفی که دنبال می‌کرد با چالش بزرگی مواجه شود. 

شلیک دیدنی احمد نوراللهی با گزارش هیجان انگیز گزارشگر شبکه الریاضیه همراه بود تا او با گفتن ساروخ احمد نور، به زیبایی این گل بیفزاید.

نوراللهی اما اینبار هم با صبر و تلاش بالایی که به جا گذاشت، توانسته در نقشی ظاهر شود که از وی انتظار می‌رود. یک جنگجوی بزرگ در میانه میدان که قادر است در دقایق حساس تیمش را با شلیکی غیرقابل مهار به اتفاقی مهم نزدیک کند. 

هافبک ایرانی شباب الاهلی در این بازی نیز در لحظه حملات پردامنه تیمش خود را به نزدیکی قوس محوطه جریمه رساند و در شرایطی که کنترل مناسبی نیز روی توپ نداشت با همان شیوه همیشگی‌اش و ضربه‌ای غیرقابل مهار با کاتی جالب توجه، دروازه بان حریف را تسلیم کرد و در حلقه شادی هم‌تیمی‌هایش حاضر شد. 

مهدی قایدی نیز در این بازی به صورت فیکس در زمین حضور داشت و سعی داشت با حرکات تکنیکی خود راهی برای عبور از سد دفاعی حریف پیدا کند و به دلربایی خود در امارات ادامه دهد. او اولین بازیکنی بود که در حلقه شادی گل احمد نور در کنار وی حاضر شد.

عملکرد مناسب نوراللهی در این بازی که با گلزنی و دستیابی تیمش برای سه امتیاز همراه بود، واکنش مثبتی از سوی هواداران این تیم را نیز در پی داشته است. هوادار شباب الاهلی در تمجید از هافبک ایرانی این از وی به عنوان برترین هافبک امارات یاد کرده و دیگری اما وی را به عنوان برترین حتی در آسیا یاد کرده است. فعلا که همه چیز برای احمد نور در امارات گل و بلبل است. شماره هشتی که بلد است به خوبی از کوچکترین فرصت و ناامیدکننده‌ترین لحظات، یک اتفاق شیرین را رقم بزند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر