هوادار تهران موفق شد با انجام یک بازی برنامه‌ریزی شده تراکتور تبریز را زمین‌گیر کند و سه امتیار ارزشمند را به دست آورد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، هوادار در هفته یازدهم لیگ برتر از یکی از پرطرفدارترین تیم‌های لیگ برتر در ورزشگاه انقلاب کرج میزبانی کرد. دو تیم در نیمه اول بازی چندان مطلوبی را از خود ارائه ندادند و نیمه نخست کم موقعیت و سردی را از تیم‌ها شاهد بودیم. نکته‌ای که در سبک بازی هوادار مشاهده می‌شد، صبوری و عجله نکردن آنها بود.

در نیمه دوم هوادار کار را بهتر شروع کرد و با سانتر از جناحین سعی در رسیدن به دروازه تراکتور می‌کرد. در مقابل شاگردان سولدو بی برنامه و عصبی نشان دادند و بارها درگیری‌های فیزیکی در میانه میدان رخ داد.

سرانجام در دقیقه ۵۸ تلاش‌های شاگردان عنایتی به ثمر نشست و سانتر دقیق معین عباسیان را محمدجواد محمدی به زیبایی به گل تبدیل کرد تا هوادار همانند بازی قبلی با توپ ارسالی به گل برسد.

در ادامه تلاش‌های نه چندان با برنامه تراکتور جواب نداد و هوادار به خوبی مسابقه را اداره کرد. عصبانیت بازیکنان تراکتور و شخص هادی محمدی سبب شد او طی مدت ده دقیقه دو کارت زرد بگیرد تا تیم سولدو دقایق پایانی را ده نفره دنبال کند.

هوادار با این سه امتیاز ۱۲ امتیازی شد و شرایط خود را در جدول بهبود بخشید. تراکتور نیز یازده امتیازی باقی ماند و دو پله سقوط کرد.

هفته یازدهم لیگ برتر/ جمعه 1400/10/3 ساعت 15/ ورزشگاه انقلاب کرج/ بدون تماشاگر

تیم داوری: سیدرضا مهدوی، امیررضا آشور ماهانی، احد سلطانی، محمدرضا تارخ/ ناظر داوری: فریدون اصفهانیان

ترکیب هوادار 

مهرداد بشاگردی

امیرحسین پورمحمد

سپهر روزی طلب(۲+۹۰- حسین صادقی)

پیمان میری(۶۴-امیرحسین خدامرادی)

مهدی عبدی

 نیما انتظاری

محمد چهارمحالی

صائب محبی

محمد جواد محمدی(۲+۹۰-محمد قاضی)

معین عباسیان(۸۳- محمدچهارمحالی)

سیدمحمد حسینی

ترکیب تراکتور

مهدی حقیقت

 هادی محمدی

 عبدالله حسینی

عبدالله ناصری(۶۹-علی نجفی)

 ابوالفضل رزاق‌پور

 اکبر ایمانی( ۷۷-علی فتحی)

 آرش قادری

سامان نریمان جهان

رضا دهقانی(۶۳-محمد قنبری)

 پیمان بابایی(۶۳-محمد قادری)

محمد عباس‌زاده

اخطار

 سپهر روزی طلب(۳۷)

سید پیمان میری(۴۶)

اکبر ایمانی (۶۷)

هادی محمدی(۷۴) و (۸۳)

اخراج

هادی محمدی(۸۳)

شرح گل

هوادار ۱ - تراکتور صفر ( دقیقه ۵۸: محمد جواد محمدی): سانترهای معین عباسیان در این دقیقه بالاخره جواب داد و سانتر تحسین برانگیز معین عباسیان از سمت چپ در شرایطی عالی به محمدی رسید و مهاجم هوادار با ضربه سر از میان مدافعان تراکتور دروازه حریف را باز کرد.

*دقایق حساس:

دقیقه۷: معین عباسیان از روی ضربه ایستگاهی شوت خوبی را راهی دروازه تراکتور کرد که حقیقت توپ را راهی اوت کرد.

دقیقه۲۶: پاس به عقب مدافع تراکتور به گلر این تیم نزدیک بود کار دست این تیم دهد و توپ از زیر پای حقیقت رد شد و به کرنر رفت.

دقیقه ۴۳: مدافع هوادار، مهدی عبدی پا به توپ به سمت دروازه تراکتور حرکت کرد و فرصت این تیم پس از برخورد به مدافع به کرنر رفت.

دقیقه۵۱: شوت سنگین نیما انتظاری بعد مهار دروازه‌بان به کرنر رفت.

دقیقه ۸۵: فرصت برای تراکتور که پس از برهم خوردن تعادل محمد عباس‌زاده توپ به مهرداد بشاگردی رسید.

*بهترین بازیکن:

محمد جواد محمدی، به ستاره این روزهای هوادار تبدیل شده و پس از گل جنجالی به پرسپولیس و پاس گل بحث برانگیز در مقابل ذوب آهن این بار یک گل تماشایی و بی حرف و حدیث به ثمر رساند. محمدی با گل سه امتیازی‌اش به لطف سانتر دقیق معین عباسیان سبب صعود هوادار در جدول رده بندی شد. محمدی در این بازی دوندگی بالایی داشت و مزد تلاشش را دریافت کرد.

*اتفاق ویژه:

هوادار علی‌رغم شروع ضعیف در لیگ برتر و باخت‌های متوالی در سه هفته‌اخیر هفت امتیاز کسب کرده و توانسته خود را از بین گزینه‌های سقوط جدا کند. فوتبال حالا روی خوشش را به هوادار و رضا عنایتی نشان داده و این تیم تازه لیگ برتری شده در این هفته‌ها خودش را به عنوان یک تیم سرسخت و قابل احترام معرفی کرده است. بنفش‌ها دومین برد متوالی خود در لیگ را تجربه کردند و هفته آینده کار سختی در شیراز و مقابل فجر خواهند داشت.

تگ های مرتبط

ارسال نظر