به نظر می‌رسد که تصمیم آنتونیو رودیگر، مدافع چلسی، برای جدایی از این باشگاه قطعی است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد رودیگر با چلسی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و هنوز خبری از تمدید این قرارداد نیست.

پیش از این بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و انگلیسی از علاقه باشگاه رئال مادرید به این مدافع آلمانی خبر داده بودند و حالا به نظر می‌رسد که این باشگاه هر روز بیشتر به جذب او نزدیک می‌شود.

روزنامه تلگراف مدعی شده که رودیگر با چند نفر از بازیکنان رئال تماس گرفته تا درباره شرایط این باشگاه و نحوه زندگی در پایتخت اسپانیا اطلاعاتی را به دست بیاورد.

گفته می‌شود بازیکنانی که رودیگر با آنها تماس گرفته ادن هازارد و تیبو کورتوا هستند که پیش از این هر دو با این بازیکن در لندن هم تیمی بودند و رابطه بسیار خوبی نیز با یکدیگر داشتند.

بازیکن دیگری که او در رئال مادرید می‌شناسد داوید آلابا است. رودیگر یک سال قبل با او تماس گرفت تا برای پیوستن به چلسی متقاعدش کند اما این بازیکن در نهایت به رئال مادرید ملحق شد. گفته می‌شود که این دو نفر رابطه بسیار خوبی با هم دارند و شاید بالاخره در فصل آینده در کنار هم به میدان بروند.

 

رودیگر در سال 2017 از رم به چلسی پیوست و عملکردش در این تیم به مرور بهتر و بهتر شد اما تحت هدایت توخل بود که این بازیکن به یکی از بهترین مدافعان میانی دنیا تبدیل شد.

با این حال به نظر می‌رسد که مذاکرات این مدافع آلمانی با مدیران چلسی به نتیجه نرسیده و او تصمیمش را برای ترک استمفوردبریج گرفته است.

رودیگر می‌تواند از ابتدای ژانویه با هر باشگاهی خارج از لیگ برتر مذاکراتش را آغاز کرده و پیش قراردادی را به امضا برساند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر