مدافع تیم ذوب آهن می‌گوید که این تیم با مهدی تارتار در آینده نتایج بهتری کسب خواهد کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن در روزی که مقابل پرسپولیس با برنامه بود نتیجه را واگذار کرد و شاگردان مهدی تارتار باوجود نمایش خوب، نتوانستند امتیازی کسب کنند.

محمد قریشی در این مورد به خبرنگار ما گفت: ما نسبت به حریف بازی را بهتر شروع کردیم و از لحاظ مالکیت توپ و ایجاد موقعیت خیلی بهتر بودیم و متاسفانه روی گل اول آن اشتباه اتفاق افتاد و این این را بگویم که پارسا جعفری‌ با ۲۲ سال سن یکی از با استعدادترین گلر هایی است که من در این چند سال در فوتبال دیدم و اولین سابقه حضورش در لیگ برتر است و در ۳,۴ بازی که برای ما به میدان رفت فوق العاده بود. به هر حال همه اشتباه می‌کنند و آن هم یک اتفاق بود.

مدافع ذوب در مورد صحنه جنجالی بازی و پنالتی که برای پرسپولیس گرفته شد که خودش یکی از عاملین این موضوع بود ادامه داد: کارشناسان داوری صحنه ای که از پشت نشان داده می‌شود، دیدند صحنه‌ای که من و عیسی پایمان را پرت می کنیم و پای تکیه‌گاه عیسی روی هوا است و من با نوک پای راستم توپ را میزنم و او به پای من برخورد می کند و کارشناسان هم این را می بینند ولی نمی‌دانم چرا از سمت جلوی دروازه هیچ دوربینی نیست. ما در محوطه جریمه قدم به قدم کنار هم حرکت می کردیم و با هم پا انداختیم چطور می توان این را پنالتی گرفت؟ هزار صحنه مثل همین و شدیدتر اتفاق افتاده ولی پنالتی نگرفتند و ناراحتی من از آقای سید علی بود که از پشت صحنه را دیده اما کمک داور از روبه رو دیده و من رفتم به کمک داور گفتم شما صحنه را مشاهده کردید؟ گفت بله و الان به داور وسط اطلاع میدهم که داور تصمیمش را گرفته بود. گاهی اوقات آدم در تصمیم گیری اشتباه می کند ولی وقتی می تواند کمک بگیرد چرا این کار را انجام نمی دهد؟

قریشی  در دفاع از کادرفنی گفت: هیچ کس نمی‌تواند بگوید کادر فنی ترکیبی را میچیند که تیم ببازد و هر هفته ترکیب و کیفیت ما بهتر شد و روی اشتباهات خودمان داریم بازی ها را واگذار می‌کنیم ولی همه فشارها را روی مهدی تارتار و اعضای کادرش آوردند اما تیم ما دارد بهتر می‌شود و در هیچ بازی هیچ تیمی از ما سرتر نبوده و اینگونه نبوده که ما جلو تیم حریف ذلیل بودیم و باید ۶ تا می زدند اما دو بر صفر بیرون آمدند! در همه بازی ها ما از حریفان بهتر بودیم و روی اشتباه فردی باختیم و در دیدار با پرسپولیس هم اصلا نباید باخت اتفاق می افتاد.

 

این بازیکن در مورد دیدار با تراکتور نظرش را اینگونه بیان کرد: آقای تارتار با ما صحبت کرده و روحیه داده و گفت فوتبالی که شما بازی کردید نشان دادید که چه قدرتی دارد و نباید ناامید شوید و همین طور ادامه دهید و ما برای بازی با تراکتور با تلاشی که کادر فنی و بچه ها می کنند حتماً برای سه  امتیاز به زمین می رویم و امیدوارم نتیجه دلخواه مان را بگیریم تا از این فشارها رها شویم و در ادامه فوتبال دلخواهمان را به نمایش بگذاریم.

قریشی با اشاره به اعتراض‌ هواداران ذوب آهن گفت: هواداران کمی عصبانی هستند و حق دارند و نمی‌خواهم بگویم عالی نتیجه گرفتیم و در شأن ذوب آهن هم نیست ولی در دو سه سال اخیر ذوب‌آهن تا به اینجای فصل چنین امتیازی نگرفته بود. من نمی‌خواهم دفاع کنم ولی با توجه به تغییراتی که اتفاق افتاد و ۱۵ بازیکن جدید آمدند و همچنین تغییر در کادر فنی هماهنگی بین اعضا کمی زمان می‌برد اما ما داریم تلاش می‌کنیم و از هواداران هم می‌خواهیم حمایت کنند تا ذوب‌آهن به جایگاه واقعی اش برگردد و دل هواداران را شاد کند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر