گل‌محمدی می‌گوید که اگر بازیکنانش ویستاتوربین را دستکم بگیرند، غافلگیر خواهند شد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با ویستاتوربین حضور یافت و درباره این بازی اظهار نظر کرد. سرمربی سرخپوشان با اشاره به اینکه امروز تیمش را با ترکیب جدیدی تمرین داده، گفت که فردا تغییراتی را در ترکیب خواهد داشت.

* 5 بازی تا جام قهرمانی داریم

جام حذفی را در پیش داریم و شروع این مسابقات است. در جام حذفی چیزی که مهم است، داشتن تمرکز و غافلگیر نشدن است. ما در هر صورت مقابل تیمی تقریبا ناشناخته برای لیگ برتری‌ها بازی داریم. آنها قطعا با انگیزه و قطعا برای ارائه بازی خوب تلاش خواهند کرد. باید تمرکز زیاد و خوبی داشته باشیم و اگر در جام حذفی غفلت کنید، جام را از دست خواهید داد. 5 بازی تا رسیدن به جام وجود دارد و در تمام آنها باید تمرکز داشته باشیم. احترام زیادی برای حریف قائل هستیم و امیدوارم بازی خوبی را ارائه کنیم. قطعا حریف دفاع خواهد کرد با لایه‌های دفاعی و باید سعی کنیم از این لایه‌ها عبور کنیم، به بازی سرعت بدهیم و بتوانیم موقعیت گیر بیاوریم. امیدوارم بازیکنان بدانند هیچ بازی در فوتبال و لیگ ما ساده نیست.

* ممکن است غافلگیر شویم

تیمها به قدری به هم نزدیک شدند که فاصله گل ها یکی یا بعضا دو تا خواهد بود. این بازی می‌تواند برای ما یک بازی خوب باشد اگر تمرکز داشته باشیم و تلاش زیادی کنیم. می‌توانند ما را غافلگیر کنند اگر حریف را دست کم بگیریم. مطمئن هستم بازیکنان شرایط را درک خواهند کرد.

* تا آخرین توان برای پرسپولیس بجنگیم

جام حذفی یک جام خیلی مهم است و هر سال با سوپرجام می‌شود سه لیگ اصلی ایران. جام حذفی می‌تواند سهمیه داشته باشد و قطعا همه تیمها این جام را یک میانبر نسبت به لیگ برتر می‌دانند. حتما همه انرژی می‌گذارند تا به این جام دست پیدا کنند. این جام برای ما هم جام باارزشی است و برایش تا آخرین توانمان می‌جنگیم و برای به دست آوردن آن خیلی تلاش خواهیم کرد. امیدوارم بازی به بازی پیش برویم اما مهمترین بازی ما همین بازی فردا و شروع جام حذفی است. امیدوارم بازی خوبی را انجام دهیم.

* یک زمین تمرین خوب پیدا نکردیم

ببینید ما در مجموع یک تیم خوبی هستیم و ذهنیت بازیکنان ما انقدر قوی است که خیلی از مشکلات و سختی را که در این فصل داشتیم و حتی فصل قبل را با سختکوشی و تلاش زیاد پشت سر گذاشتند. در هر صورت با تغییراتی که امسال داشتیم، طبیعی است که بازیکنان جدید نیاز به زمان و احتیاج دارند که بیشتر در کنار هم قرار بگیرند. من به تیمم اعتماد و اعتقاد زیاد دارم و ما احتیاج به باور داریم. ما جزو تیمهای خوب لیگ هستیم و روند رو به رشدی حس می‌کنیم و این احساس را داریم که نسبت به هفته‌های اول بهتر هستیم. تلاش زیادی صورت گرفته خصوصا از طرف بازیکنان با تمرکز بیشتر. همه اعضای باشگاه سعی می‌کنند فضای آرامی را به وجود بیاورند که تیم کارش را بکند. اما همچنان مشکلاتی هست خصوصا به خاطر زمین تمرین و امکانات. ما دو سه هفته است درگیر زمین تمرین هستیم و نمی‌توانیم زمین تمرین پیدا کنیم. مخصوصا برای تیم ما که روی زمین بازی می‌کند این موضوع بیشتر می‌تواند دیده شود. امیدوارم بتوانیم هماهنگی بیشتری را به دست بیاوریم.

* صحبتی با نیازمند انجام ندادیم

راجع به نقل و انتقالات الان اصلا موقع خوبی نیست که صحبت کنیم و خیلی زود است. نمی‌دانم این گمانه‌زنی‌ها چقدر زود شروع شده. ما صحبتی با پیام [نیازمند] نداشتیم البته او گلر بزرگی است. برای نقل و انتقالات فرصت زیاد است و هنوز شش هفته از نیم فصل لیگ برتر مانده و اصلا به خودمان اجازه نمی‌دهیم که در حال حاضر وارد نقل و انتقالات شویم. چون تمرکز خودمان و بازیکنان مهم است که عملکرد خوبی داشته باشند.

* تغییراتی را در ترکیب خواهیم داشت 

ما الان در فشردگی مسابقات هستیم و اختلاف زیادی هم بین بازیکنان ما وجود ندارد. فردا هم قطعا تغییراتی را خواهیم داشت و امیدوارم فردا حتما بازی خوبی داشته باشیم.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر