نفت مسجدسلیمان این هفته موفق شد در نمایشی برتر، فجرسپاسی را از پیش رو بردارد تا به فرار از منطقه سقوط نزدیک‌تر شود.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند که در این فصل علیرغم مشکلاتی که در نفت مسجدسلیمان وجود دارد، توانسته روند تاکتیکی تیمش را در مسیر صعودی قرار دهد، طی سه بازی اخیر به چهار امتیاز دست یافته تا اکنون از رتبه تک رقمی اختلاف امتیازی چهار را شکل دهد و هواداران نیز به آینده این تیم امیدوار باشند. 

یکی از نقاط قابل توجه برای فرار از منطقه سقوط به فاز دفاعی این تیم برمی‌گردد. جایی که مسجدسلیمانی‌ها طی دو بازی اخیر موفق به کلین شیت شده‌اند و این مهم امیدواری زیادی را در این تیم شکل داده تا به طور کامل از منطقه سقوط فرار کنند. خط دفاعی نفت مسجدسلیمان با رهبری مجتبی لطفی و همراهی عبدالله زاده اکنون به یکی از نقاط قابل اعتنای این تیم تبدیل شده و باید دید در ادامه مسیر نیز قادر خواهند بود به هدف خود خصوصا در جدال این هفته برابر نساجی مازندران دست یابند یا خیر. 

مجتبی لطفی مدافع باتجربه نفت مسجدسلیمان که در این فصل به جمع طلایی‌پوشان اضافه شده است، در دیدار برابر فجرسپاسی نیز از سایت‌های آماری یکی از بالاترین نمرات را در بین هم‌تیمی‌هایش دریافت کرده تا نشان دهد اعتماد فراز کمالوند به وی بی دلیل نبوده است. 

نفت مسجدسلیمان اکنون هم امتیاز با نفت آبادان و فجرسپاسی در جدول قرار دارد و دستیابی به امتیاز جدال با نساجی می‌تواند از اهمیت بالایی برای شاگردان فراز کمالوند برخوردار باشد و باید دید قادر خواهند بود در این دیدار حساس به نتیجه دلخواه دست یابند یا خیر.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر