جیمی ردنپ، بازیکن سابق لیورپول، معتقد است که روملو لوکاکو باعث شده چلسی بار دیگر جز مدعیان قهرمانی باشد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم چلسی و استون ویلا روز گذشته در هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان توماس توخل موفق شدند با نتیجه 1-1 به پیروزی برسند.

لوکاکو که در 11 بازی گذشته چلسی به دلیل مصدومیت و بیماری حضور نداشته در حالی در بین دو نیمه این بازی به زمین فرستاده شد که بازی با تساوی 1-1 دنبال می‌شد.

تنها 11 دقیقه طول کشید تا این بازیکن بتواند اولین گلش در لیگ پس از ماه سپتامبر را به ثمر برساند. او سپس با نفوذی درخشان موفق شد یک پنالتی در دقایق پایانی از حریف بگیرد و سه امتیاز احساس این بازی را برای تیمش کسب کند.

منچسترسیتی در بازی این هفته خود به پیروزی رسیده بود و چلسی نباید یک بار دیگر سه امتیاز بازی را از دست می‌داد. آنها حالا با یک بازی بیشتر هم امتیاز لیورپول رده دومی هستند و شش امتیاز با سیتی صدرنشین فاصله دارند.

ردنپ پس از پایان بازی در استودیوی اسکای اسپورت گفت:« لوکاکو به تنهایی توانست تیمش را به کورس قهرمانی برگرداند. آنها به چیزی مثل یک جرقه نیاز داشتند و این دقیقا همان چیزی است که او با خودش به این تیم اضافه کرد. آنها در نیمه اول به هیچ وجه خوب ظاهر نشدند و سرمربی مدام به این فکر می‌کرد که باید چه کار کند؟»

او ادامه داد:« بهترین کار آوردن او به زمین بود چون آنها در استفاده از کریستین پولیشیچ به عنوان شماره 9 به مشکل خورده بودند. مدافعان حریف به راحتی او را کنترل کرده بودند اما وقتی لوکاکو به زمین آمد می‌دانستند که 45 دقیقه دشواری در پیش دارند.»

تگ های مرتبط

ارسال نظر