شاهین بندر عامری با مربیگری مهدی کریمیان بیشترین امتیاز را در بین تیم های حاضر در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور به دست آورده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور در دو گروه 14 تیمی در جریان است که در پایان تیم های اول به همراه برنده تیم های دوم به لیگ یک صعود خواهند کرد. در حالی که چوکا و سپیدرود با 7 بازی و امتیازات 13 و 12 در رده های اول و دوم جدول رده بندی گروه الف قرار دارند شاهین بندر عامری از 6 بازی 15 امتیاز کسب کرده و در صدر جدول گروه ب خود نمایی می کند. در 6 مسابقه ای که این تیم 12 گل به ثمر رسانده و معدل دو گل در هر بازی را برای خود به ثبت رساند. این حضور بر خلاف فصل گذشته بی حرف و حدیث است و بازیکن اسبق استقلال تیمی ساخته که سودای صعود به لیگ یک را در سر می پروارند. آنهم در روزهایی که شاهین شهرداری بوشهر اصلا حضور خوبی در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور ندارد و یکی از گزینه های سقوط بشمار می رود. نود ارومیه هم تیم دوم جدول گروه ب به حساب می آید و بدون شک در هفته های پیش رو رقابت سختی با شاهین بندرعامری برای صعود مستقیم به لیگ یک خواهد داشت. 

شاهین بندرعامری امروز در هفته هفتم مسابقات میزبان تیم فولاد نوین اهواز است و در صورت پیروزی در این دیدار شمار امتیازات خود را به عدد 18 خواهد رساند. نتایج در هفته هفتم بازی ها در گروه الف و ب از این قرار است: 

گروه الف 

شهدای بابلسر۱ - ۰  شهرداری ماهشهر

آبی پوشان امید کوشا تهران۰ - ۰شهدای رزکان کرج

نفت و گاز گچساران  ۱ - ۱سپیدرود رشت

شهرداری بم۱ - ۲بعثت کرمانشاه

نیروی زمینی تهران  ۱ - ۰پیام توس خراسان

چوکا تالش۳ - ۰ایرانجوان بوشهر

گروه ب 

ون پارس نقش جهان۰ - ۰مس نوین کرمان

خلیج فارس بندرماهشهر۱ - ۰  اترک بجنورد

گل ریحان البرز۳ - ۴پاس همدان

نود ارومیه۱ - ۰شهرداری نوشهر

اسپاد تهران۲ - ۱شهید قندی یزد

دوشنبه 6 دی 

14: شاهین بندر عامری - فولاد نوین اهواز

14: ایمان سبز شیراز - عقاب تهران

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر