کاپیتان ذوب آهن معتقد است این تیم دچار استرس شده اما با گذشت زمان اوضاع بهتر خواهد شد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن اصفهان در این فصل نتایج خوبی گرفت ولی بعد به ناکامی منتهی شده مسعود ابراهیم زاده بازیکن با تجربه این تیم به خبرنگار ما گفت: ما لیگ را خیلی خوب شروع کردیم و این در حالی است که از سال گذشته ۴,۵ بازیکن بیشتر باقی نمانده بود و تیم جدید بسته شد و برای هماهنگ شدن نفرات جدید نیاز به زمان بود. ما ۱۰,۱۱ بازی دوستانه انجام دادیم و تیم خوبی جمع کردیم اما ناگهان بعد از دیدار با پیکان تیم ما نتوانست کار دلخواهش را ادامه بدهد و این موضوع ما را به استرس برد.

وی در این باره ادامه داد: ما بازی هوادار را باختیم و درست است که شرایط برابر بود و هر دو تیم موقعیت نداشتند البته موقعیت بود ولی نه در حدی که بخواهد امتیاز رد و بدل شود و داور آفساید سه متری را نگرفت وگرنه حداقل مساوی می شد و اگر نمی باختیم خیلی فرق می کرد.

این بازیکن در مورد بازی با پرسپولیس اظهار کرد: در بازی با پرسپولیس هم خودتان مشاهده کردید که چه اتفاقی افتاد، به نظر من آن صحنه پنالتی نبود و کارشناسان هم این موضوع را اعلام کردند. پرسپولیس روز خوبش نبود و ما در نیمه دوم برنامه داشتیم. روی اشتباه گلرمان که جوان است ولی بد شانسی در دیدار حساس با پرسپولیس و در پخش زنده این اتفاق برایش افتاد و اگر در بازی با هوادار که پخش زنده نبود می افتاد این قدر بزرگ جلوه نمی شد. او به همین خاطر خیلی از نظر روحی افت کرده. ما کمکش می کنیم از نظر روحی برگردد. پارسا جوان و آینده دار است و امیدوارم از این اتفاقات برایش نیفتد. 

کاپیتان ذوب آهن در مورد تقابل با تیم سابقش تراکتور نظرش را اینگونه بیان کرد: همه بازی ها سخت است و من هر وقت مقابل تراکتور قرار گرفتم بهترین بازی هایم را انجام دادم. من از تراکتور به فوتبال معرفی شدم ولی در این سال ها نشان دادم هر پیراهنی را پوشیدم از جان و دل مایه گذاشتم و در این بازی هم باید بیشترین توانم را بگذارم. انشاالله بتوانیم پیروز شویم و ناکامی های ذوب آهن  نیز تمام شود.

وی در مورد شایعاتی مبنی بر حضور مهدی رجب زاده روی نیمکت گفت: من هم در رسانه ها خواندم و گفته بودند جانشین آقای تارتار می شود ولی فکر نکنم این اتفاق بیفتد و چنین صحبتی شده باشد. به هر حال فضای مجازی است دیگر و هر وقت تیمی نتیجه نگیرد برایش مربی تعیین می کنند و نیم فصل نشده ۱۰ بازیکن جابجا می کنند ولی تا وقتی که عکس با لوگو آن نیم و مدیرعاملش نیامده نباید باور کرد. آقای تارتار تلاشش را در تیم می‌کند و من مطمئنم در ادامه نتایج بهتری خواهیم گرفت.

ابراهیم زاده در مورد اینکه چرا در یکی دو بازی اخیر کمتر بازی کرد توضیح داد: تا آخر فصل یک دقیقه هم بازی نکنم هیچ اعتراضی نمی کنم و نظر مربی مهم است. در این چند سال هم نشان دادم هیچ وقت با مربی و کادر درگیر نشدم و نظر کادر چه درست باشد چه غلط باید به آن احترام گذاشت. مقابل پرسپولیس آن بازیکنی که جایم بازی کرد اگر گل می زد همه به به و چه چه می کردند و می گفتند چه تغییر خوبی بود.

تگ های مرتبط

ارسال نظر