شباب الاهلی تیمی که مهدی قایدی و احمد نورالهی در آن بازی می کنند در بین تیم های مدعی و 6 تیم بالای جدول رده بندی لیگ برتر امارات کمترین گل زده را دارد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، شباب الاهلی تا به این جای کار که 11 هفته از مسابقات لیگ برتر امارات سپری شده 20 امتیاز به دست آورده و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم الوحده در رده سوم جدول قرار دارد. اما در حالی که العین به عنوان صدرنشین و الوحده به عنوان تیم دوم به ترتیب 26 و 21 گل در یازده هفته سپری شده از مسابقات به ثمر رسانده اند تیم شباب الاهلی تنها زننده 12 گل در بازی های خود بوده است و این ممکن است تدوام سیر صعودی این تیم را به چالش بکشد. با این حال عملکرد بازیکنان ایرانی در ترکیب شباب الاهلی قابل قبول بوده و باشگاه اعلام کرده احمد نورالهی و مهدی قایدی در دور برگشت لیگ برتر امارات هم همراه تیم خواهند بود. احمد نورالهی زننده تک گل تیمش با الظفره در هفته یازدهم لیگ برتر امارات بوده و از سویی مهدی قایدی هم در سه بازی اخیر شباب الاهلی که در ترکیب ثابت این تیم به میدان آمده نمایش خوبی داشته است. 

البته باشگاه شباب الاهلی برای رفع مشکل گلزنی خود در تلاش برای به‌خدمت گیری دو بازیکن خارجی جدید است. توماس مهاجمی که در لیگ برتر  نروژ آقای گل شده است و فدریکو کارتابیا هم در شرف پیوستن به این تیم اماراتی است. هافبک 28 ساله که در تیم های دیپورتو لاکرونیا و والنسیا سابقه حضور داشته است. 

باشگاه شباب الاهلی به طور رسمی اعلام کرد این دو بازیکن به همراه احمد نورالهی و مهدی قایدی چهار بازیکن خارجی تیم در ادامه مسابقات خواهند بود و اخباری که در خصوص نارضایتی از عملکرد بازیکنان ایرانی شباب الاهلی منتشر می شود دور از واقعیت است. احمد نورالهی در بازی با الظفره به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. این عنوان در بازی دو تیم در جام حذفی هم به مهدی قایدی رسید.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر