گری نویل، بازیکن سابق منچستریونایتد، از رفتار کریستیانو رونالدو در پایان بازی برابر نیوکاسل انتقاد کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف نیوکاسل رفت و این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

پس از این نمایش ناامیدکننده، بازیکنان یونایتد به سوی هوادارانی که برای حمایت از آنها به ورزشگاه خانگی نیوکاسل آمده بودند رفتند و از آنها قدردانی کردند اما رونالدو در بین این بازیکنان دیده نمی‌شد چون بلافاصله پس از سوت پایان بازی به سمت رختکن رفت.

گری نویل از رفتار رونالدو پس از تساوی برابر نیوکاسل و عدم همراهی هم تیمی‌هایش برای تشکر از هواداران ناراضی بود

این رفتار برای گری نویل پذیرفته نبود و پس از پایان بازی در برنامه ماندی نایت فوتبال گفت:« وقتی هم تیمی‌هایتان در این لحظات به شما نیاز دارند باید در کنار آنها باشید. من در آخر این بازیکن (رونالدو) را دوست دارم، او بهترین بازیکنی است که در تمام طول زندگی‌ام دیدم اما من کسی نیستیم که به این شکل از زمین بازی فرار کنم. من چنین اخلاقی ندارم.»

رونالدو پس از سوت پایان بازی برابر نیوکاسل بلافاصله با ناراحتی به سوی رختکن رفت

او ادامه داد:« برایم مهم نیست که تو چه عملکردی در زمین داشتی، باید به سمت هواداران بروی و برای آنها در پایان بازی دست بزنی. باید از آنها دلجویی کنی خصوصا وقتی بهترین بازیکن دنیا و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال هستی.»

این اولین بار نیست که رونالدو پس از کسب نتیجه ناامیدکننده مستقیما به سمت رختکن می‌رود. او این کار را پس از تساوی 1-1 در اولدترافورد برابر اورتون نیز انجام داده بود، دیداری که از روی نیمکت آغاز کرد و پس از آن نیز در شکست 1-4 برابر واتفورد که با اخراج اوله گونار سولسشر همراه بود بار دیگر این عمل را تکرار کرد.

نویل اضافه کرد:« ما درباره زبان بدن صحبت می‌کنیم. ما پیش ازاین هم این صحبت‌ها را بعد از بازی با اورتون مطرح کرده بودیم. اما او امشب بار دیگر از زمین فرار کرد. او این کار را برابر واتفورد هم انجام داد، وقتی همه می‌دانستند که سرمربی اخراج خواهد شد.»

بسیاری باور داشتند که رونالدو باید به دلیل خطای شدید روی بازیکن نیوکاسل از زمین بازی اخراج می‌شد

رونالدو در بازی شب گذشته نیز از این که تیمش خیلی زود از حریف عقب افتاد و تلاش‌هایش برای گلزنی به نتیجه نرسید ناراحت بود و حتی در یک صحنه خطای شدیدی روی بازیکن حریف انجام داد که داور تنها به یک کارت زرد بسنده کرد.

با این حال رالف رانگنیک نیز در برابر ادعاهای گری نویل سکوت نکرده و پس از بازی در اظهاراتش ضمن انتقاد از عملکرد بازیکنان یونایتد در بازی برابر نیوکاسل مدعی شد:« امروز مشکل ما زبان بدن نبود بلکه شرایط فیزیکی بدن بود. اگر شما می‌خواهید در اینجا رقابت کنید باید شرایط فیزیکی خوبی داشته باشید و این اتفاق در بسیاری از دقایق بازی امروز رخ نداد. بزرگترین مشکل ما اشتباهاتی بود که ما در بازی امروز انجام دادیم.»

تگ های مرتبط

ارسال نظر