رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، پس از تساوی برابر نیوکاسل از عملکرد بازیکنان تیمش ابراز نارضایتی کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس مهمان نیوکاسل بود و در نهایت به تساوی 1-1 رضایت داد.

تیم میزبان که در منطقه سقوط جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد توانست خیلی زود در این بازی به گل برسد و این ادینسون کاوانی بود که موفق شد پس از ورود به زمین به عنوان بازیکن تعویضی باعث فرار تیمش از شکست شود.

رانگنیک پس از پایان بازی در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:« من به هیچ وجه این نمایش را دوست نداشتم. ما امروز بازی را به جز در لحظاتی معدود کنترل نکردیم. همه چیز به انرژی، عملکرد فیزیکی و این که چه کسی برنده توپ‌های دوم می‌شد مربوط بود. ما در تمامی این زمینه‌ها در بهترین شرایط نبودیم. نکته خوب این است که توانستیم یک امتیاز بگیریم اما عملکرد تیم باید بهتر شود.»

این مربی آلمانی ادامه داد:« شما باید آماده باشید و این نبردهای مستقیم را ببرید و این اتفاقی بود که چندان در جریان بازی شاهدش نبودیم. وقتی مالکیت توپ را در اختیار داشتیم بارها آن را لو می‌دادیم و حتی روی گل هم این اتفاق افتاد و چنین شرایطی کار را برای ما آسان نمی‌کند.»

 

او اضافه کرد:« امروز مشکل ما زبان بدن نبود بلکه شرایط فیزیکی بدن بود. اگر شما می‌خواهید در اینجا رقابت کنید باید شرایط فیزیکی خوبی داشته باشید و این اتفاق در بسیاری از بخش‌های بازی امروز رخ نداد. بزرگترین مشکل ما اشتباهاتی بود که ما در بازی امروز انجام دادیم. حتی وقتی گل مساوی را به ثمر رساندیم هم واقعا کنترل بازی را در اختیار نداشتیم و تصمیمات درستی نگرفتیم. ما تنها یک گل عقب بودیم و به ریسک بیشتری نیاز داشتیم. در بعضی صحنه‌ها مثل گل خوب بودیم اما به قدری که باید هجومی ظاهر نشدیم.»

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر