لئوناردو بونوچی، مدافع تیم ملی ایتالیا، از قهرمانی در یورو به عنوان بهترین لحظه اش در سال 2021 یاد کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، لئوناردو بونوچی در مراسم گلوب ساکر دبی به عنوان بهترین مدافع سال 2021 دنیا انتخاب شد. بونوچی موفق شد با تیم ملی ایتالیا به مقام قهرمانی رقابت‌های یورو دست پیدا کند و همین موضوع نیز باعث شد که او این جایزه را به دست بیاورد.

بونوچی در حاشیه مراسم اهدای جوایز گلوب ساکر به چالش‌های پیش رو در سال 2022 نگاه کرد و گفت: "با قهرمانی در جام ملت‌های اروپا اسطوره شدیم، اما اکنون باید به جام جهانی صعود کنیم و با بیانکونری باید به جمع هشت تیم برتر اروپا راه پیدا کنیم. با  یووه، ژانویه بسیار سختی داریم، سپس مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

یوونتوس شایستگی حضور در یک چهارم نهایی اروپا را دارد، بنابراین ما باید جلو برویم.  در مورد تیم ملی ایتالیا، پس از یک سال عالی، ما باید به هدف خود یعنی صعود به جام جهانی در ماه مارس برسیم."

بونوچی در مورد بهترین لحظه خود در سال 2021 گفت: "بدون شک فینال ومبلی، زیباترین لحظه 2021 بود. آن مسابقه به ما اجازه داد تا به اسطوره های تیم ملی ایتالیا تبدیل شویم و به کل کشور اجازه داد تا جشن بگیرند. این چیزی فراموش نشدنی بود، اما ما نباید در گذشته زندگی کنیم، بلکه باید از آن درس بگیریم تا آینده ای عالی بسازیم.

تگ های مرتبط

ارسال نظر