با اعلام رالف رانگنیک مدافع سوئدی منچستریونایتد یعنی ویکتور لیندلوف به کرونا مبتلا شده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، فاز جدید شیوع ویروس کرونا قاره اروپا را تحت تاثیر قرار داده است. فوتبال نیز از این قاعده مستثنی نبوده و ویروس کرونا پرطرفدارترین ورزش دنیا را هم مورد هدف قرار داده که شاید در این بین لیگ برتر انگلیس بیش از سایر لیگ های معتبر اروپایی با این چالش روبرو شده است.

طی یکی دو هفته اخیر چند تا بازی در لیگ برتر انگلیس لغو شد، تمرین برخی تیم ها از جمله منچستریونایتد در بعضی روزها برگزار نشد و به طور کلی ویروس کرونا برنامه مسابقات را تحت تاثیر قرار داده است. همچنین به نظر می رسد که شیوع این ویروس در لیگ برتر روز به روز در حال افزایش است و حتی برخی گزارش ها در انگلیس حاکی از آن است که در صورت ادامه این شرایط، امکان تعطیلی موقت بازی ها نیز وجود دارد.

اما منچستر یونایتد از دقایقی دیگر در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس میزبان نیوکاسل قعر جدولی خواهد بود. رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی شیاطین سرخ، پیش از این مسابقه تایید کرد که ستاره سوئدی منچستریونایتد یعنی ویکتور لیندلوف به کرونا مبتلا شده و به همین دلیل مقابل نیوکاسل غایب است. بر اساس اعلام رانگنیک تست لیندلوف دیروز مثبت شده و او حالا باید تا بهبودی کامل و منفی شدن تستش دوران قرنطینه را پشت سر بگذارد.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر