ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول، از عملکرد این تیم در جریان شکست برابر لسترسیتی راضی نیست.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر به مصاف لسترسیتی رفت و با یک گل برابر این تیم شکست خورد.

آدمولا لوکمن تک گل لستر را در دقیقه 59 وارد دروازه حریف کرد اما لیورپول هم شانس‌هایی داشت که بتواند در این بازی به گل برسد، هرچند نتوانست از آنها به خوبی استفاده کند.

فن‌دایک پس از پایان بازی در گفتگو با آمازون پرایم اظهار داشت:« من فکر می‌کنم آنها شایسته پیروزی بودند اما مشخصا این موضوع از عملکرد ضعیف ما هم بود. ما در یک سوم هجومی بسیار ضعیف ظاهر شدیم. سانترهای بسیاری به خوبی دفاع شد و در مجموع نتوانستیم عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.»

این مدافع هلندی  ادامه داد:« آنها فرصت زیادی روی دروازه ما خلق نکردند اما روی ضدحملات خطرناک ظاهر شدند و در این زمینه واقعا خوب بودند. باید به خاطر این موضوع از آنها تقدیر کرد. ما باید به خودمان نگاه کنیم و به دنبال پیشرفت باشیم، کاری که انجام خواهیم داد. شکست هم بخشی از فوتبال است.»

او اضافه کرد:« ما تا آخر به تلاش خودمان در لیگ ادامه خواهیم داد. امشب توانستیم فرصت‌های خوبی را روی دروازه حریف خلق کنیم اما متاسفانه روز، روز ما نبود و توپ‌هایی که زدیم وارد دروازه نشد. پنالتی هم از دست رفت. اما در مجموع بازی ناامیدکننده‌ای بود.»

 

با این حال، فن‌دایک معتقد است که  نگرانی زیادی در آنفیلد با توجه به فاصله شش امتیاز ایجاد شده با سیتی در صدر جدول لیگ برتر وجود ندارد.

این بازیکن 30 ساله گفت:« مشخصا شما نمی‌خواهید گل بخورید. ما به لوکمن اجازه دادیم وارد فضای موردنیازش شود و متاسفانه توپش وارد دروازه شد اما ما هم لحظاتی را داشتیم که به درستی واکنش نشان دادیم و حتی فرصت بهتری خلق کردیم. دلیلی برای نگاه کردن به سیتی یا چلسی یا هر تیم دیگری در اطراف ما در حال حاضر وجود ندارد. ما باید به عملکرد خودمان نگاه کرده و آن را بهبود ببخشیم. می‌خواهیم بهتر بازی کنیم و این یک واقعیت است. امروز خوب نبودیم و آنها شایستگی پیروزی را داشتند.»

تگ های مرتبط

ارسال نظر