مهاجم لسترسیتی کمتر از سه دقیقه پس از ورودش به زمین گلزنی کرد

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، لسترسیتی دو روز بعد از شکست سنگین مقابل سیتی، امشب در خانه به مصاف لیورپول رفت؛ با درخشش اشمایکل که یک پنالتی و چند موقعیت دیگر را از حریف گرفت، نیمه اول با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

در حالی که لیورپول نیمه دوم را مثل نیمه اول هجومی شروع کرده بود، راجرز در دقیقه 54 آدمولا لوکمن را به جای حمزه چودری وارد زمین کرد.

مهاجم 24 ساله لستر با ورود به زمین جریان بازی را کاملا به نفع تیمش تغیبر داد و در حالی که دو دقیقه از حضورش در زمین می گذشت، حرکتی را در مرکز زمین شروع کرد که به گل اول بازی ختم شد.

لوکمن در میانه میدان و در شرایطی که توسط دو بازیکن حریف محاصره شده بود توپ را به دسبوری رسانده و با یک استارت سریع به نزدیکی های محوطه جریمه رسید تا یک بار دیگر با پاس دسبوری، صاحب توپ شود؛ او که مثل یک تیر از کمان خارج شده، سریع و غیرقابل مهار نشان می داد، بعد از دریبل یک بازیکن حریف، دروازه آلیسون بکر را باز کرد.

گل لوکمن که او را تبدیل به تعویض طلایی تیمش کرد در حالی که بهت کلوپ و شاگردانش را به همراه داشت، موجب به وجد آمدن تماشاگران لستر شد که از شروع بازی فقط نظاره گر حملات تیم حریف بودند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر