یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از شکست برابر لسترسیتی از عملکرد تیمش در این بازی انتقاد کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف لسترسیتی رفت و در نهایت با نتیجه 0-1 برابر این تیم شکست خورد.

در نیمه  اول داور بازی یک ضربه پنالتی به سود شاگردان کلوپ اعلام کرد اما محمد صلاح نتوانست از این موقعیت استفاده کند و تیمش را جلو بیاندازد.

پس از آن نیز لیورپول نتوانست فرصت چندانی روی دروازه حریف ایجاد کند و در نهایت با گلی که در دقیقه 59 از سوی لستر دریافت کرد این بازی را واگذار کرد تا فاصله‌اش با سیتی در صدر جدول بیشتر شود.

کلوپ سپس از بازی به آمازون پرایم گفت:« ما واقعا بد بازی کردیم و حق‌مان بود که شکست بخوریم. تصمیم‌گیری بازیکنان در زمین بسیار ضعیف بود و شاید کمی هم بدشانس بودیم. شرایط اینطور پیش رفت. ما باید لحظات و فرصت‌های بیشتری خلق می‌کردیم. به اندازه کافی فرصت دادشتیم که ببریم اما قتی می‌بازید یعنی به فرصت‌های بیشتری نیاز داشتید.»

این مربی آلمانی ادامه داد:« من فکر می‌کنم ما بازی را خوب شروع کردیم اما پس از آن کاملا ریتم بازی از دستمان خارج شد و نتوانستیم آن را برگردانیم. بنابراین حرف دیگری برای زدن در زمین نداشتیم. شرایط مشابه بود و لستر هم دو روز پیش بازی کرده بود اما آنها کاملا شایسته این پیروزی و کسب سه امتیاز بودند.»

او اضافه کرد:« شاید کمی می‌شد انتظار چنین چیزی را داشت. آنها یک شوت در چارچوب داشتند. موقعیت زیادی خلق نکردند. ما باید در دفاع بهتر عمل می‌کردیم. معمولا این کار را می‌کنیم اما این که چرا این اتفاق امروز رخ نداد را نمی‌توان توضیح داد. فاصله ما با سیتی زیادی شد. در حال حاض مشکلم این نیست. اگر فوتبال عادی خودمان را بازی کنیم، شانس این را داریم که پیروز شویم.»

تگ های مرتبط

ارسال نظر