استقلال برای حفظ صدرنشینی و فولاد نیز برای رسیدن به رتبه های بالای جدول در پی سه امتیاز آخرین دیدار هفته دوازدهم هستند.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال و فولاد در نبردی حساس و مهیج به مصاف هم می روند. آبی پوشان برای حفظ صدرنشینی و افزایش اختلاف با سپاهان و همچنین حفظ فاصله 3 امتیازی با پرسپولیس، به دنبال کسب یک پیروزی خانگی هستند.

تیم فرهاد مجیدی در هفته های گذشته روند خوب و رو به رشدی را در پیش گرفته و با 3 پیروزی متوالی در لیگ برتر پای به زمین مسابقه می گذارد. آبی پوشان به عنوان یکی از تیم های بدون شکست لیگ در پی استفاده حداکثری از این دیدار خانگی هستند تا انتقام شکست در جام حذفی را نیز از فولادی ها بگیرند.

در سمت مقابل نیز تیم نکونام قرار دارد. سرمربی جوان خوزستانی ها مدت هاست که شکستی را تجربه نکرده است و امیدوار است تا بتواند با حفظ این روند خوب خود در تهران، برابر تیم سابقش دست پر زمین مسابقه را ترک کند و رتبه تیمش را نیز در جدول رده بندی بهبود ببخشد.

گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم‌های استقلال و فولاد را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:

بازی از هفته دوازدهم بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر 

چهارشنبه: 08/10/1400 ؛ ساعت: 18:00 

ورزشگاه: آزادی تهران /  بدون تماشاگر 

گروه داوری: امیر عرب‌براقی / کمک ها: جلیل شعرانی – عسگر محمدی ؛ داور چهارم: محمدحسین ترابیان / ناظر: حیدر شکور

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی

محمد حسین مرادمند

سیاوش یزدانی

عارف آقاسی

زبیر نیک نفس (78- روزبه چشمی)

مهدی مهدی‌پور

جعفر سلمانی

امیر حسین حسین‌زاده

آرمان رمضانی (59- رضا آذری)

کوین یامگا

رودی ژستد

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب فولاد:

احسان مرادیان

میلاد بدرقه

مهران موسوی

سینا شاه‌عباسی

صالح حردانی

حمید بوحمدان

محمد آبشک

محمدرضا عباسی

آیاندا پاتوسی

ساسان انصاری

لوسیانو پریرا

سرمربی: جواد نکونام

کارت زرد:

لوسیانو پریرا (44)

زبیر نیک نفس (62)

مهدی مهدی پور (70)

عارف آقاسی (72)

حسین مرادمند (77)

شرح گل ها:

استقلال یک – فولاد صفر (دقیقه 58: مهدی مهدی پور): پاس امیرحسین حسین زاده به مهدی پور رسید و این بازیکن از فاصله ای بسیار دور و بیش از 35 متری با شلیکی دیدنی و استثنایی یک گل باورنکردنی را به ثمر رساند و توپ او به کنج دروازه مرادیان رفت تا آبی ها با یک گل دیدنی از حریف خود پیش بیفتند.

لحظات حساس:

دقیقه 11: ارسال خوب و دقیق مهدی پور به روی دروازه، کمی پشت نقطه پنالتی فرود آمد که حسین زاده بدون اینکه مزاحمی را در کنار خودش ببیند، با هوا برخاست و با یک ضربه سر خطرناک دروازه فولاد را تهدید کرد که توپ او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 24: لوسیانو پریرا با دریافت یک پاس خوب درون محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه این بازیکن را در مصافی تک به تک، حسینی به زیبایی مهار کرد.

دقیقه 24: استقلالی ها بلافاصله صاحب موقعیت شدند. ارسال مهدی پور به روی دروازه نصیب آرمان رمضانی شد که ضربه سر این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 30: ارسال بلند مهدی پور به روی دروازه نصیب یزدانی جلو کشیده شد و پاس او با سر در شرایطی بسیار ایده آل نصیب کوین یامگا شد ولی این بازیکن فقط سایه توپ را زد تا فرصت خوبی برای استقلال از دست برود.

دقیقه 45: دفع ناقص مدافعین فولاد پشت محوطه جریمه به عارف آقاسی رسید و شوت این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

در حاشیه:

* امین قاسمی نژاد برای دومین دیدار متوالی نامش در فهرست 29 نفر استقلال قرار نگرفت. هفته گذشته مجیدی اعلام کرد قرار است مشکل قاسمی نژاد و شکایت باشگاه پدیده از این بازیکن حل شود.

*حسن روشن که برای حضور در ورزشگاه دچار مشکل شده بود بعد از حضور در رختکن تیم فوتبال استقلال ضمن آرزوی موفقیت برای آبی‌پوشان در فصل جاری، خطاب به بازیکنان گفت که حدود سه دهه بوده که در ورزشگاه آزادی حضور پیدا نکرده بوده و از حضور مجددش در این ورزشگاه و حضور در رختکن آبی‌پوشان ابراز خرسندی کرد.

* ابوالفضل جلالی بازیکن فصل گذشته سایپا در این فصل برای اولین بار در لیست این تیم برای یک مسابقه رسمی قرار گرفته است.

* حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد.

*  حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال امروز جهت تصویربرداری از مستندی که به نام این پیشکسوت بزرگ فوتبال ایران در حال ساخت است، در ورزشگاه آزادی حاضر شده بود.

* در حاشیه این دیدار، تعدادی از خبرنگاران خانم نیز در استادیوم حضور پیدا کرده اند. با همکاری وزارت ورزش از این به بعد خبرنگاران خانم می توانند برای پوشش خبری و تصویری بازی ها در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر