سرمربی پیکان نسبت به شرایط مسابقه امروز و امتیاز به دست آمده برای تیمش صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پیکان در آستانه کسب دومین برد پیاپی بود، اعلام ضربه پنالتی به سود شهر خودرو باعث به تساوی  کشاندن بازی شد؛ مجتبی حسینی سرمربی پیکان بعد از پایان بازی درباره مسابقه امروز گفت: بازی خیلی سختی بود؛ شهر خودرو نیمه اول جنگنده و پر انرژی بازی کرد و ما به این مسئله واقف بودیم. آنها تیمی بودند که چیزی برای از دست دادن نداشتند و آمده بودند برای اعتبار فوتبال خودشان بجنگند.

وی افزود: نیمه اول خوبی نداشتیم، اما در نیمه دوم بازی کاملاً در اختیار ما بود، گل هم زدیم و موقعیتی به حریف ندادیم؛ با این حال در دقایق آخر خودمان هم متوجه نشدیم چه شد و با نتیجه یک بر صفر هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد.

حسینی با اشاره به پنالتی اعلام شده برای شهر خودرو گفت: یک پنالتی برای آنها گرفته شد که من از صحنه دور بودم و نمی‌دانم پنالتی بود یا نه، اما در نهایت بازی یک - یک شد؛ یک امتیاز به درد هیچ تیمی نخورد، ما بازی را برده بودیم و در اختیار داشتیم، اما حالا این اتفاق رخ داده و باید خودمان را برای بازی سخت در اهواز مقابل فولاد آماده کنیم.

مجتبی حسینی درباره درگیری‌های پیش‌آمده در اواخر بازی هم توضیح داد: اتفاق خاصی نبود؛ حین بازی روی نیمکت دو تیم تنش ایجاد شد و فشار زیاد بود که دو تیم عصبانی شدند.

 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر