نشریات اسپانیایی مدعی شدند آلوارو موراتا پاسخ مثبت نهایی خود را به ژاوی هرناندز و باشگاه بارسلونا داده و همین زمستان راهی باشگاه کاتالان خواهد شد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اعلام بازنشستگی سرخیو آگوئرو، حالا باشگاه بارسلونا و مشخصا ژاوی هرناندز بیش از پیش به دنبال جذب یک مهاجم نوک هستند. در همین راستا اکنون آاس و دیگر نشریات معتبر اسپانیایی از جمله مارکا گزارش دادند که آلوارو موراتا گزینه اول سرمربی بارسا برای تقویت خط حمله این تیم محسوب می‌شود.

طبق این ادعا مذاکرات با مهاجم اسپانیایی اتلتیکومادرید که هم اکنون به صورت قرضی در یوونتوس بازی می کند، آغاز شده است. همچنین خود ژاوی نیز کسی است که با موراتا تماس گرفته تا به این بازیکن نشان دهد که چه علاقه ای برای حضور او در بارسا دارد. سرمربی بارسلونا همچنین به ستاره اسپانیایی تاکید کرده که روی او به شکل بلندمدت حساب می کند و بلوگرانا تنها خواهان جذب شش ماهه او نیست.

 

در واقع ژاوی، آلوارو موراتا را یکی از بهترین مهاجمان نوک دنیا می داند و و برای تطبیق پذیری، ظرفیت کاری و تجربه او ارزش قائل است. این در حالی است که موراتا این روزها وضعیت خیلی خوبی را در یوونتوس تجربه نمی‌کند و گفته می‌شود که این باشگاه نیز برنامه ای برای جذب دائمی مهاجم اسپانیایی ندارد؛ همه مسائلی که جدایی این بازیکن از بیانکونری در نقل و انتقالات زمستانی را بسیار افزایش داده است.

از طرف دیگر به نظر می رسد که موراتا در صورت انتقال به بارسلونا مشکلی برای هماهنگی و تطبیق پذیری با این تیم نخواهد داشت. او دوستان نزدیکی مانند سرخیو بوسکتس، جوردی آلبا و آنسو فاتی در رختکن بارسلونا دارد که این مسئله می‌تواند کار را برای موراتا آسان تر کند. در صورت انتقال موراتا به بارسا، احتمال جدایی لوک دی یانگ و حتی ممفیس دیپای در تابستان آینده از این تیم بسیار زیاد خواهد بود.

در صورت نهایی شدن انتقال آلوارو موراتا به بارسا، این اتفاق جنجال دیگری را از سوی ستاره اسپانیایی رقم خواهد زد. او که کار خود را از باشگاه رئال مادرید آغاز کرد، در سال 2019 طی انتقالی جنجالی راهی تیم رقیب و همشهری یعنی اتلتیکو مادرید شد. با این حال به نظر می‌رسد که این پایان جنجال های نقل و انتقالاتی ستاره اسپانیایی نبوده و موراتا حالا در آستانه پیوستن به یکی دیگر از رقبای دیرینه لوس بلانکوس است.

تگ های مرتبط

ارسال نظر