فرلاند مندی مدافع چپ ثابت رئال مادرید، تا به اینجای فصل رکوردی منحصر به فرد در میان بازیکنان 5 لیگ معتبر اروپایی در اختیار دارد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، فرلاند مندی تابستان 2019 و با نظر زین الدین زیدان از لیون به رئال پیوست. برای جذب او 47 میلیون یورو هزینه شد و دو فصل پیش توانست با نیمکت نشین کردن مارسلو، یکی از بازیکنان موثر رئال در قهرمانی لالیگا باشد. فصل گذشته مندی تا دو ماه به انتهای فصل نیز مدافع چپ ثابت رئال بود ولی مصدومیتی شدید او را تا اکتبر 2021 به دور از میادین نگاه داشت. 

فصل جاری رئال در نبود او استحکام خوبی در کارهای دفاعی نداشت ولی با بازگشت مندی همه چیز تغییر کرد. هرچند کارلو انچلوتی از بازی برابر شاختار در کیف بود که آرایش دفاعی رئال را تغییر داد و همان تغییر باعث شد رئال مادرید به شکلی به مراتب بهتر برابر حریفان دفاع کند اما قطعا نمی توان از بازگشت مندی نیز بی تفاوت عبور کرد.

 

از زمان بازگشت، او در تمامی بازی ها یعنی 15 بازی برای رئال به میدان رفته و تنها برابر الچه بود که از 25 دقیقه پایانی جای مارسلو را در زمین گرفت و در دیگر بازی ها فیکس رئال بود. نکته جالب و عجیب در مورد مندی اینکه رئال با حضور او در زمین هرگز نباخته است. 

مندی در میان 759 بازیکن 5 لیگ معتبر دنیا که حداقل 14 بار در فصل جاری به میدان رفته اند، تنها بازیکنی است که رنگ شکست را ندیده و از این حیث رکوردی منحصر به فرد را در اختیار دارد!

رئال با حضور مندی در زمین متوسط 0.46 گل خورده را ثبت کرده و در نبود او 12 بار در 10 بازی درواره اش را باز شده دیده بود یعنی متوسط 1.2 گل در هر بازی. شکست ها برابر شریف و اسپانیول نیز در غیاب مدافع فرانسوی رقم خورد. مندی این رکورد را تا کجا حفظ خواهد کرد؟

تگ های مرتبط

ارسال نظر