چند روز پس از باخت مقابل استقلال، شکست دیگری برای سپاهان و محرم نویدکیا از راه رسید تا مشخص شود اوضاع در این تیم اصلا خوب نیست.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، تصور اینکه سپاهان در اولین سال مربیگری محرم نویدکیا تنها سه مرتبه و آن هم در سیزده هفته ابتدایی شکست بخورد و حالا تا پایان هفته دوازدهم لیگ بیست و یکم چهار شکست رسمی ( پنج شکست غیر رسمی با احتساب شکست مقابل گل گهر) در کارنامه اش داشته باشد، بسیار سخت است؛ اما این اتفاقی است که در اردوی طلایی پوشان اصفهانی رخ داده و آنها که فصل را خوب شروع کرده بودند، در پنج مسابقه اخیر چهار شکست باورنکردنی را تجربه کرده‌اند.

پس از شکست مقابل گل گهر شاگردان نویدکیا موفق شدند با یک گل صنعت نفت آبادان را از پیش رو بردارند ولی ادامه مقابل استقلال شکست خوردند و در فاصله تجربه شکست بعدی که مقابل پیکان بود، با یک گل در جام حذفی مقابل شهید اورکی به برتری رسیدند و دوباره مقابل پرسپولیس یک شکست حیاتی و معنی دار را تجربه کردند.

این نتایج در واقع مقابل نتایج فصل گذشته است که محرم نویدکیا در دو بازی رفت و برگشت موفق به شکست استقلال شد و در دو بازی رفت و برگشت نیز مقابل پرسپولیس به تساوی دست یافت، اما حالا در دو بازی رفت، دو شکست مقابل سرخابی های تهرانی برای سپاهان ثبت شده که با این روند آنها شانسی برای قهرمانی مسابقات نخواهند داشت.

در پایان هفته دوازدهم استقلال با 28 امتیاز صدرنشین است و تیم های پرسپولیس با 25 و سپاهان با 22 امتیاز رتبه های دوم و سوم را در اختیار دارند. البته در صورتی که رای کمیته استیناف سبب بازگرداندن امتیازات گل گهر شود، 2 امتیاز از استقلال و سه امتیاز از سپاهان کم خواهد شد.

اینکه سپاهان اصلا شرایط خوبی ندارد بر همه مشخص است، اما بی شک هیچ کس به اندازه خود محرم نویدکیا نگران این اوضاع نیست و احتمالا این روزها مدام در حال فکر کردن است تا راهی برای خروج تیمش از بحران پیدا کند.

تگ های مرتبط

ارسال نظر