استقلال خوزستان با همه فراز و نشیب های ابتدای فصل در هفته های سپری شده از مسابقات به همراه سهراب بختیاری زاده در قامت یک مدعی ظاهر شده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، این تیم در هفته های سپری شده از بازی ها 19 امتیاز به دست آورده و با 4 امتیاز اختلاف نسبت به تیم صدرنشین در رده چهارم جدول قرار دارد و این اختلاف با دومین مدعی صعود به لیگ برتر یعنی آرمان گهر تنها دو امتیاز است. این بدین معنی است که برای سهراب بختیاری زاده و شاگردانش نیز می توانیم شانس صعود متصور شویم. تیمی که در ابتدای فصل قرار به عدم حضورش در بازی ها و حتی فروش امتیاز بود اما در نهایت مهیای حضور در بازی ها شد و  خوب می دانیم اگر تیم از نظر مالی بنیه قوی تری داشت دست سهراب بختیاری زاده هم برای جذب بازیکن باز بود اما او با همین تیم امیدهای زیادی به صعود بسته است. 

مصاف استقلال خوزستان امروز و در هفته دوازدهم بازیها با تیم شهرداری همدان خواهد بود. تیمی که اولین فصل حضور در بازی های دسته اول را تجربه می کند و همواره تلاش می کند در خانه حریفان با ارایه یک بازی بسته به حداقل امتیاز بازی دست پیدا کند. بطوریکه این تیم با 6 تساوی به همراه ویستا توربین رکوردار تساوی ها در بین تیم های حاضر در لیگ یک است. شاید به همین به بهانه تا به این جای کار 15 امتیاز به دست آورده است. بی تعارف بازی امروز برای شاگردان سهراب بختیاری زاده یک بازی سخت خواهد بود. آنها به گذرگاه سخت رسیده اند و در صورتی که به سلامت از آن عبور کنند به طور جدی مدعی صعود به لیگ برتر خواهند شد. 

به هر صورت تیمی که داعیه صعود به لیگ برتر را دارد باید مهیای مقابله با هر شیوه ای از بازی از سوی تیم حریف شود و این بازی یک معیار خوب برای سنجش تیم استقلال خوزستان در فصل جاری است. هر چند با نتیجه ای که در این بازی رقم می خورد مسابقات به پایان نمی رسد؛ تنها پرونده هفته دوازدهم بازی ها بسته می شود.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر