آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، معتقد است که این تیم به زمان زیادی برای بازگشت به جمع چهار تیم صدر جدول نیاز دارد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، کونته پس از ماه اول حضورش روی نیمکت تاتنهام با دنیل لوی، رییس این باشگاه، دیداری داشت اما از او زمان بیشتری خواست تا بتواند ارزیابی بهتری از تیمش داشته باشد.

این مربی ایتالیایی می‌گوید که حالا آماده است تا به باشگاه اعلام کند که نیاز به تجدید قوا در چه پست‌هایی دارد. تاتنهام از فصل 19-2018 تا به حال در جمع چهار تیم صدر جدول حضور نداشته و او تاکید دارد که خریدهای جدید به تنهایی نمی‌توانند آنها را به کسب سهمیه اروپایی نزدیک کنند.

کونته در این باره گفت:« ما پس از یک ماه حضور من روی نیمکت، دیداری داشتیم اما من فکر می‌کردم این زمان مناسبی نیست. حالا آماده هستم. من منتظر جلسه با باشگاه هستم تا درباره این موضوع صحبت کنم. این جلسه می‌تواند اطلاعات بسیاری را در خود داشته باشد اما در عین حال کارآیی خاصی هم نداشته باشد.»

این مربی ایتالیایی درباره بازگشت تاتنهام به جایگاه کسب سهمیه اروپا اظهار داشت:« کسب سهمیه لیگ قهرمانان اتفاقی است که در طول سال‌ها رخ می‌دهد و فقط دو یا سه سال یا تنها در یک پنجره نقل و انتقالاتی چنین چیزی ممکن نیست. فوتبال به این شکل پیش نمی‌رود. من فکر می‌کنم که در حال حاضر تیم‌های مهمی در این جایگاه حضور دارند و کار ما بسیار سخت خواهد بود.»

 

او ادامه داد:« برای این که ما سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم، یکی از تیم‌ها باید از جایگاهش پایین بیاید و شکست بخورد اما این باید شکست بزرگی باشد. من فکر می‌کنم چهار تیم بزرگ در لیگ حضور دارند که در حال حاضر مدعی هستند. سپس تیم‌های دیگری هستند که امسال سرمایه‌گذاری خوبی داشتند و سعی می‌کنند فاصله راه کاهش دهند. این موضوع در یک پنجره نقل و انتقالات حل نمی‌شود. فوتبال پیچیده است. من اینجا هستم تا به ساختن تیم کمک کنم اما این کار بسیار دشواری است.»

تگ های مرتبط

ارسال نظر