در یکی از دیدارهای حساس هفته دوازدهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور امروز در تهران و در استادیوم شهید دستگردی سایپا میزبان صدرنشین یعنی ملوان خواهد بود.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، این بازی در حالی برگزار می شود که ملوان با 23 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. تنها تیم بدون باخت مسابقات است و درفاز دفاعی با دریافت 4 گل در 11 بازی به همراه آرمان گهر بهترین بوده است اما سایپا امتیازات مهمی را از دست داده و جمع امتیازاتی که این تیم به دست آورده به اندازه تعداد بازی هایی است که پشت سر گذاشته. یعنی 11 امتیاز از 11 بازی. به همین بهانه تیم چهاردهم جدول است و دیگر کسی برای این تیم شانس صعود به لیگ برتر متصور نیست. در حالی که پیش بینی می شد این تیم خیلی سریع برای بازگشت به لیگ برتر برنامه ریزی کند. 

آخرین مصاف امید رضا روانخواه – مازیار زارع در لیگ یک با حواشی ای همراه بود. در مسابقه ای که امید رضا روانخواه با بادران در استادیوم تختی انزلی یک بر صفر تیم ملوان را شکست داد اما به دلیل تفاضل گل کمتر از صعود به لیگ برتر باز ماند. در این مسابقه رضا کرمانشاهی دو بار به سود تیم بادران پنالتی اعلام کرد که تیم تهرانی یکی از پنالتی ها را تبدیل به گل کرد. حمله ملوانی ها به داور و دفاع بادران از تصمیم رضا کرمانشاهی حواشی ای را در پایان بازی به همراه داشت که موجب درگیری کلامی امید رضا روانخواه با مازیار زارع و هم چنین پژمان نوری شد. 

اما این بار حکایت کمی فرق می کند. این تیم ملوان است که مدعی صعود به لیگ برتر است. امید رضا روانخواه هم در سایپا مامور شده که این تیم را به روزهای خوب گذشته برگرداند و بی شک سایپا با امتیازاتی که از دست داده کسی انتظار ندارد به سرعت تبدیل به تیم مدعی صعود شود. شاید بتوان گفت این تیم همین که بتواند در جدول بازی ها باقی بماند و جایگاه خوبی را برای خود دست و پا کند قانع کننده است. اما در بازی امروز مازیار زارع به دلیل ابتلا به کرونا روی نیمکت ملوان حضور نخواهد داشت. از سویی برخی از بازیکنانی که فصل گذشته به همراه امید رضا روانخواه در ترکیب بادران مدعی صعود بودند امروز در ترکیب ملوان به میدان می آیند. محمد رستمی، بازیکنی که در پست هافبک دفاعی به میدان می رود. یا حمید کاظمی. 

ملوان می خواهد دست پر میدان را ترک کند و سایپا برای بازگشت به روزهای خوب به دنبال تحمیل اولین شکست به صدرنشین است.

تگ های مرتبط

ارسال نظر