با این ستاره های بدون قرارداد، تابستان شلوغی در انتظار هواداران فوتبال در سراسر جهان خواهد بود.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، بر خلاف سال های گذشته، ستاره های بزرگی برای تمدید قرارداد با باشگاه خود توافق نکرده و از همین اول ژانویه 2022 قادر به مذاکره و توافق با تیم های دیگر هستند. نام های مشهوری چون کیلیان امباپه، پل پوگبا، عثمان دمبله، ایسکو و ... احتمالا فصل نقل و انتقالات 2022 را به تابستانی داغ تبدیل خواهند کرد.

رئال مادرید از همین حالا برای خرید کیلیان امباپه و آنتونی رودیگر اقدام کرده و عثمان دمبله به نظر تصمیم گرفته راه خود را از بارسلونا جدا کند. در این میان آینده ستاره های باتجربه ای مانند لوکا مودریچ، لوییس سوارز و گرت بیل نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

در ادامه نام بازیکنان آزاد در تابستان پیش رو به تفکیک هر پست را مرور می کنیم. البته تعداد آنها به قدری زیاده بوده که در پایان هر پاراگراف به یک بازیکن ذخیره نیز اشاره شده است؛ ستاره هایی که اگر دور هم جمع شوند احتمالا قادر به شکست دادن هر تیمی در دنیای فوتبال خواهند بود.

آندره اونانا (آژاکس)

دروازه بان کامرونی آژاکس بعد از سپری کردن یک محرومیت غیرمنتظره حالا دوباره شرایط بازی کردن پیدا کرده و تنها تا پایان این فصل با آژاکس قرارداد دارد. علیرغم ابراز تمایل بارسلونا، به نظر می رسد اینتر با آندره اونانا به توافق رسیده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این سنگربان از فصل بعد در لیگ ایتالیا بازی خواهد کرد. در این لیست هوگو لوریس و سمیر هندانوویچ نیز می توانند حضور یابند.

آنتونی رودیگر (چلسی)

مدت هاست اخبار فراوانی در مورد آینده آنتونی رودیگر منتشر شده و هنوز او با چلسی در مورد تمدید قرارداد به توافق نرسیده است. رئال مادرید و پاری سن ژرمن به شدت برای جذب آنتونی رودیگر تلاش می کنند و با توجه به دستمزد درخواستی هنگفت این بازیکن، بعید است فصل بعد نیز شاهد حضور او در چلسی باشیم. قرارداد آندریاس کریستنسن، دیگر مدافع چلسی نیز در پایان این فصل تمام می شود.

نیکلاس سوله (بایرن مونیخ)

بعد از شروع درخشان نیکلاس سوله در بایرن مونیخ، مصدومیت شدید باعث افت این مدافع جوان شده و حالا اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی او شنیده می شود. به نظر می رسد لیگ برتر و تیم هایی چون چلسی و منچستریونایتد برای خرید این بازیکن اقدام کرده اند. لوییس فیلیپه، مدافع برزیلی لاتزیو به عنوان گزینه ذخیره برای او در نظر گرفته شده است.

ماتیس گینتر (گلادباخ)

ماتیس گینتر بعد از نمایش درخشان در ترکیب تیم ملی آلمان در سال های اخیر، همین چند روز قبل رسما اعلام کرد در پایان فصل از گلادباخ جدا می شود. اینتر از تابستان سال گذشته مذاکرات برای خرید ماتیس گینتر را آغاز کرده و فاصله زیادی تا توافق با این بازیکن ندارد. قرارداد خوان کوادرادو نیز در آستانه اتمام است.

مارسلو (رئال مادرید)

قرارداد کاپیتان برزیلی و باتجربه رئال مادرید رو به اتمام است و مارسلو قطعا در پایان فصل جاری و بعد از 15 سال از این باشگاه جدا خواهد شد. اخباری در مورد احتمال بازگشت مارسلو به فوتبال برزیل و حتی خداحافظی این بازیکن از فوتبال منتشر شده است. سئاد کولاسیناچ، مدافع بوسنیایی آرسنال نیز فاصله ای تا جدایی از این تیم ندارد.

پل پوگبا (منچستریونایتد)

در ماه های اخیر بارها شایعاتی در مورد احتمال توافق یونایتد با پل پوگبا برای تمدید قرارداد منتشر شده و این اتفاق هنوز رخ نداده است. ستاره فرانسوی آینده باشگاه را چندان خوب تصور نمی کند و ممکن است فصل بعد برای یکی از تیم های یوونتوس، رئال مادرید یا پاری سن ژرمن به میدان برود. مارسلو بروزوویچ، ستاره کروات اینتر نیز هنوز برای تمدید قرارداد توافق نکرده است.

لوکا مودریچ (رئال مادرید)

ستاره کروات و 36 ساله رئال مادرید به قدری در فصل جاری نیز درخشان ظاهر شده که هنوز رویای هر مربی بزرگی محسوب می شود. اخبار حاکی از توافق لوکا مودریچ برای ماندن در برنابئو به مدت یک فصل دیگر است. اما فرانک کسیه در آستانه جدایی از میلان قرار دارد و این تیم باز هم در تمدید با ستاره های خود ناکام مانده است.

ایسکو (رئال مادرید)

رویای احیای ایسکو زیر نظر کارلو آنچلوتی نیز حقیقت نداشت و این ستاره تکنیکی بعد از هشت سال فاصله ای تا جدایی از رئال مادرید ندارد. ایسکو اغلب بازی های تیمش در فصل جاری را از روی نیمکت تماشا کرده و اخیرا با کارلتو درگیری لفظی نیز داشته است. همچنین آینده جسی لینگارد، ستاره انگلیسی یونایتد نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

پائولو دیبالا (یوونتوس)

اگرچه به نظر می رسید پائولو دیبالا برای تمدید قرارداد با یوونتوس به توافق قطعی دست یافته، اما تعلل باشگاه در اعلام رسمی این توافق باعث نگرانی هواداران یووه و افزایش احتمال جدایی این هافبک خلاق شده است. علیرغم نزدیک شدن به موعد اتمام قرارداد آنخل دی ماریا با پاری سن ژرمن، به نظر این بازیکن در پاریس ماندگار خواهد شد.

کیلیان امباپه (پاری سن ژرمن)

بی تردید کیلیان امباپه مهم ترین نام بازار تابستانی پیش رو خواهد بود. این ستاره فرانسوی هنوز برای تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن به توافق نرسیده و رئال مادرید سال هاست برای خرید کیلیان امباپه تلاش می کند. البته قطعا تکلیف آینده او تا پیش از تقابل دو تیم در لیگ قهرمانان مشخص نخواهد شد. قرارداد جنجالی گرت بیل با رئال مادرید نیز رو به اتمام بوده و جدایی او بعد از 9 سال از این تیم قطعی است.

عثمان دمبله (بارسلونا)

اخبار حاکی از خواسته های عجیب و بالای عثمان دمبله برای تمدید با بارسلونا و قطعی شدن جدایی این ستاره فرانسوی بعد از پنج سال پرحاشیه از جمع بازیکنان بلوگرانا است. از لیورپول، پاری سن ژرمن، یونایتد و یوونتوس به عنوان مشتریان دمبله نام برده شده است. همچنین زمان زیادی تا اتمام قرارداد لوییس سوارز با روخی بلانکوس نمانده و اتلتیکو هنوز در مورد حفظ او به جمع بندی نرسیده است.

تگ های مرتبط

ارسال نظر