تغییرات شگرفی که در ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس شاهد بودیم، در ادامه تغییراتی بود که از هفته چهارم در ترکیب 11 نفره تیم شروع شده بود.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان فصل را با کریستوفر کنت در چارچوب دروازه، نژادمهدی و گولسیانی به عنوان دو مدافع میانی، نورافکن و دانیال اسماعیلی به عنوان مدافعین چپ و راست، ریگی، علی محمدی و سروش به عنوان سه هافبک میانی و درنهایت محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو به عنوان سه بازیکن هجومی تیم آغاز کرد ولی هر چه جلوتر آمدیم، سردرگمی کادرفنی سپاهان و در راس آنها محرم نویدکیا برای چینش ترکیب اصلی بیشتر و بیشتر شد.

البته تا همین دیدار آخر برابر پرسپولیس، عزت پورقاز توانسته بود خودش را در کنار گولسیانی، نورافکن و اسماعیلی فر به عنوان چهار مدافع ثابت تیم مطرح کند که به یکباره در این منطقه از زمین که ثبات بیشتری وجود داشت نیز شاهد تغییر بودیم و نژادمهدی جای عزت را در ترکیب اصلی گرفت.

در خط میانی این تغییرات در مصاف با پرسپولیس کمتر از سایر بخش های زمین بود و مطابق انتظار در شرایطی که یاسین سلمانی به دلیل مصدومیت حداقل یکماه دور از میادین خواهد بود، مسعود ریگی به ترکیب بازگشته بود تا در کنار جلال علی محمدی و سروش رفیعی مثلث خط میانی تیم را در آرایش 3-3-4 شکل داده باشند. با این حال دور ماندن محمد کریمی از ترکیب اصلی نکته مهمی بود و البته بازگشت مسعود ریگی که در مصاف با پیکان به یکباره نمیکت نشین شده بود.

در مصاف با پرسپولیس در خط هجومی شاهد عجیب ترین تصمیمات محرم نویدکیا و دستیارانش بودیم؛ جایی که شهریار مغانلو و سجاد شهباززاده که انتقاداتی نسبت به عملکردشان وجود دارد، هر دو برخلاف 12 مسابقه قبلی در لیگ و جام حذفی روی نیمکت نشسته بودند تا برای اولین مرتبه مثلث محمدرضا حسینی، فرشاد احمدزاده و محمد رضا خلعتبری شکل گرفته باشد. این تغییرات البته اگرچه سپاهان تا پیش از گل، بازی به مراتب روان تری از پرسپولیس ارائه کرد، جواب نداد و نویدکیا بلافاصله با سوت پایان 45 دقیقه اول به شهریار و سجاد دستور گرم کردن داد و در شروع نیمه این دو مهاجم، جایگزین حسینی و خلعتبری شدند.

محرم چه زمانی به ترکیب اصلی می رسد؟

فصل گذشته محرم نویدکیا خیلی زود به ترکیب اصلی اش دست پیدا کرد ولی در فصل جدید با توجه به اضافه شدن مسعود ریگی، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو تردیدهای زیادی برای انتخاب 11 بازیکن اصلی خود دارد و در این بین نمایشی که انتظار داشته نیز از خریدهای جدیدش شاهد نیست تا ابهاماتش بیشتر هم بشود.

هرچه که هست، این روزها که سپاهان با بحران بزرگ و غیرقابل پیش بینی ای مواجه شده و چهار مسابقه از پنج مسابقه اخیرش را واگذار کرده، یکی از دلایل آن تردیدهای کادر فنی تیم در مورد انتخاب ترکیب اصلی است و بی شک از همین حالا نیز بار دیگر ذهن مجموعه اعضای کادر فنی تیم و به ویژه سرمربی درگیر انتخاب 11 بازیکن اصلی در مصاف با شهرخودرو است که روز آینده برگزار خواهد شد؛ ترکیبی که باید دید بار دیگر اهالی فوتبال را سورپرایز خواهد کرد یا خیر؟

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر