کاسپر اشمایکل، دروازه‌بان لسترسیتی، مدعی شده که صرفا با تکیه بر حسی که داشته موفق به مهار پنالتی محمد صلاح شده است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، لسترسیتی شب گذشته در ورزشگاه خانگی خود میزبان لیورپول بود  و موفق شد با یک گل برابر این تیم به پیروزی برسد.

عملکرد خوب کاسپر اشمایکل در طول این بازی یکی از دلایل پیروزی تیمش بود، خصوصا که او در نیمه اول موفق شد پنالتی محمد صلاح را مهار کند که در هفته‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

همین نمایش خوب این دروازه‌بان دانمارکی باعث شد که او پس از بازی نیز به عنوان بهترین بازیکن حاضر در زمین انتخاب شود.

اشمایکل در گفتگو با آمازون و پرایم و در پاسخ به این سوال که آیا پنالتی‌های صلاح را بررسی کرده بود  یا خیر پاسخ داد:« نه، من پنالتی‌های او را بررسی نکرده بودم. وقتی پشت ضربه قرار گرفتم احساسی داشتم و به همان احساس اعتماد کردم و بر این اساس پیش رفتم. روی ریباند توپ فقط می‌توان دعا کرد. ما چنین شانسی نداشته‌ایم. آخرین پنالتی که اینجا مهار کردم، روی ریباند به گل تبدیل شد.»

او درباره شرایط بازی ادامه داد:« وقتی شما برابر چنین حریفی در زمین قرار می‌گیرید باید کمی هم خوش شانس باشید. ما می‌خواستیم سعی کنیم تا مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم اما در برابر تیم‌های مثل منچسترسیتی و لیورپول، زمان‌های زیادی وجود دارد که توپ در اختیار شما نیست.»

 

این بازیکن دانمارکی همچنین با اشاره به عملکرد خوب هم تیمی‌هایش در این بازی اضافه کرد:« این پیروزی برای ما بسیار مهم بود. تغییر مالکیت توپ خیلی سریع رخ می‌داد و ما دو روز قبل هم بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشته بودیم. در بازی قبل در نیمه دوم بازی پرفشاری انجام دادیم و پاها و ذهن‌هایمان خسته بود. باید برای ارائه چنین نمایشی از تمامی بازیکنان تیم تقدیر کرد. ویژگی که ما داریم این است که تسلیم نمی‌شویم.»

تگ های مرتبط

ارسال نظر