پاری‌سن‌ژرمن با گل دقایق تلف شده ایکاردی از شکستی عجیب فرار کرد و مقابل لوریان به تساوی ۱-۱ رسید.

سایت شماره یک:

به گزارش ورزش سه، پاری‌سن‌ژرمن که از هفته نهم به بعد، روند شکست ناپذیری خود را دوباره از سر گرفت، هفته گذشته با پیروزی دو بر صفر مقابل موناکو به دو هفته ناکامی خود در کسب برد خاتمه داد. این تیم امشب در چارچوب هفته نوزدهم لیگ یک فرانسه میهمان لوریانِ قعر جدولی بود.

بازی دو تیم از ساعت 23:30 امشب در ورزشگاه ایو النما- لو موستوآر شروع شد و به نظر نمی رسید که پاریسی ها مشکل چندانی برای کسب برد مقابل تیمی داشته باشند که هر هفت بازی قبلی خود را با شکست پشت سر گذاشته بود.

مائوریسیو پوچتینو تیمش را در حالی به میدان فرستاد که مسی و ایکاردی در خط حمله حضور داشتند و خبری از نیمار و امباپه در لیست پاریسی ها نبود؛ سرخیو راموس و دوناروما، دیگر ستاره های PSG هم در این دیدار نیمکت نشین بودند.

 

پاریس بازی را هجومی آغاز کرد اما چند سیو خوب از ناردی، دروازه بان گرانادا مانع از فروپاشی زودهنگام دروازه میزبان شد. حملات صدرنشین بلامنازع لیگ فرانسه تا دقایق پایانی نیمه اول حاصلی در پی نداشت و در حالی که همه خود را آماده پایان بازی با تساوی 0-0 می کردند، توماس مونکوندئوی با یک شلیک زیرطاقی از پشت محوطه جریمه دروازه ناواس را باز کرد تا در میان بهت پاریسی ها، هواداران میزبان جشن گل برپا کنند.

پاریس نیمه دوم را با یک تغییر شروع کرد و سرخیو راموس به جای مندز وارد زمین شد. شاگردان پوچتینو در حالی که انتظار چنین شرایطی را نداشتند برای جبران دست به کار شدند اما تا آخرین دقایق موفق به این کار نشدند؛ با اخراج راموس در دقیقه 85 کار برای آنها سخت تر هم شد ولی در نهایت در دقیقه 1+90 روی پاس حکیمی که چند موقعیت خوب را در این بازی از دست داده بود، ایکاردی گل تساوی را به ثمر رساند تا پاریس از یک شکست عجیب فرار کند.

پاری‌سن‌ژرمن که با 38 گل زده بهترین خط حمله لیگ یک فرانسه به شمار می رود امشب مقابل تیمی در گلزنی به مشکل خورد که آخرین بار 13 بازی قبل موفق به کلین شده بود! با این نتیجه PSG 46 امتیازی شد تا فاصله اش با نیسِ رده دومی 13 امتیاز شود. لوریان هم با از دست دادن این یک برد ارزشمند، فرصت صعود چند پله ای را از دست داد تا همچنان از آخر دوم باشد!

ایکاردی با این ضربه سر، سانتر حکیمی را در دقایق تلف شده به گل تساوی تیمش تبدیل کرد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر