رئال مادرید در دیداری دشوار و تماشایی با تکیه بر درخشش کریم بنزما 1-2 بیلبائو را مغلوب کرد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بعد از قبول تساوی غیرمنتظره در خانه مقابل کادیز، امشب و علیرغم غیبت بسیاری از بازیکنان به علت ابتلا به ویروس کرونا، در استادیوم سن مامس و با درخشش کریم بنزما در دقایق ابتدایی دو بار به گل رسید و در نهایت 1-2 بیلبائو را شکست داد.

رئال مادرید بازی را توفانی آغاز کرد و خیلی زود به گل اول دست یافت. پاس تونی کروس در سمت چپ به کریم بنزما رسید و این ستاره فرانسوی با یک ضربه فنی و قوس دار به شکلی فوق العاده توپ را به گوشه دروازه هدایت کرده و گل اول تیمش را به ثمر رساند.

اما در دقیقه هفت رئال مادرید به گل دوم هم دست یافت. حرکت ادن هازارد در پشت محوطه و پاس او به صورت اتفاقی و بعد از برخورد به مدافع بیلبائو تغییر جهت داده و در مقابل کریم بنزما قرار گرفت تا او در موقعیتی تک به تک گل دوم را نیز به ثمر برساند.

 

اما بیلبائو در صدد جبران برآمده و خیلی زود یکی از گل های خورده را جبران کرد. پاس دی مارکوس در سمت راست به سانست رسید و او نیز با ضربه غیرقابل مهار و زیبا به گوشه دروازه، تیبو کورتوا را مغلوب و دروازه رئال مادرید را باز کرد.

در ادامه باز هم بیلبائو صاحب موقعیت گلزنی شده و این بار ونسدر در گوشه محوطه و شرایطی دشوار می توانست گل تساوی را به ثمر برساند، اما ضربه او دقیق نبود و از بالای دروازه رئال مادرید به بیرون رفت. در ادامه و علیرغم تلاش بیلبائو خطر خاصی روی دروازه دو تیم ایجاد نشد و در نهایت رئال مادرید با همان برتری 1-2 به رختکن رفت.

رئال مادرید در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم فرصت خوبی برای افزایش اختلاف با حریف داشت، اما ضربه محکم تونی کروس دقیق نبوده و از بالای دروازه بیلبائو راهی خارج از زمین شد.

در دقیقه 60 بیلبائو فاصله ای تا زدن گل تساوی برابر رئال مادرید نداشت، اما ضربه ایناکی ویلیامز در موقعیت خوبی به تور کنار دروازه تیبو کورتوا به بیرون از میدان رفت.

حملات بیلبائو برای جبران فاصله با رئال مادرید ادامه یافت و در ادامهه این رائول گارسیا بود که بخت خود را از فاصله ای قابل توجه برای باز کردن دروازه رئال مادرید امتحان کرد، اما ضربه او نیز راهی به دروازه حریف نیافت.

در دقیقه 80 و روی ضدحمله سریع رئال مادرید بود که این بار ادن هازارد در سمت چپ محوطه جریمه حری صاحب موقعیت شد، اما ضربه زمینی او را دروازه بان بیلبائو به زیبایی مهار کرد.

در دقیقه 86 نیکو ویلیامز با فرار خود در عمق دفاع رئال مادرید تا آستانه زدن گل تساو پیش رفت، اما ضربه زمینی او را کورتوا مهار کرد. در اوقات اضافی رئال مادرید دو فرصت خوب را توسط لوکا یوویچ و تونی کروس از دست داده و در نهایت 1-2 در خانه بیلبائو پیروز شد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر