دروازه بان تراکتور از امروز به تمرینات تیمش برگشت.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا اخباری در آستانه ثبت سومین کلین شیت متوالی خود، به دلیل مصدومیت برابر فولاد در دقایق پایانی مجبور به ترک زمین شد. روز بعد از بازی و پس از بررسی MRI مشخص شد که مصدومیت دروازه بان تراکتور نسبتا شدید است و او باید حدود یک ماه از میادین دور باشد.

تراکتور در غیاب اخباری دو شکست متوالی متحمل شد تااینکه در بازی هفته دهم توانست دروازه خود را بسته نگه دارد. این تیم روز سه شنبه در جام حذفی هم مغلوب مس رفسنجان در ضربات پنالتی شد تا در روزی که مهدی حقیقت فقط تماشاگر گل شدن پنالتی های حریف بود، جای خالی شماره یک سرخ پوشان بازهم احساس شود.

تراکتوری ها بعد از شکست مقابل مس و حذف از جام حذفی، خود را آماده بازی هفته یازدهم با هوادار می کنند و تمرین امروز آنها در حالی برگزار شد که محمدرضا اخباری بعد از سه هفته دوری در بین بازیکنان دیده می شد. این می تواند خبری خوش برای هواداران تراکتور باشد چرا که می توانند به زودی شاهد بازگشت دروازه بان اولشان به میادین باشند؛ اتفاقی که تا حد زیادی خیال شان از بابت دروازه را راحت خواهد کرد.

اخباری در اولین روز بازگشت به تمرینات تراکتور در حالی که مثل دیگر بازیکنان از سرمای شدید هوا شال و کلاه کرده بود با استقبالی گرم و البته خطرناک از سوی هم تیمی هایش مواجه شد. ابتدا عباس زاده به سمت او رفت که انتظار می رفت مثل بسیاری از تمرینات قبلی، ذات مازندرانی خود را نشان داده و یک فن کشتی را روی هم تیمی اش اجرا کند اما به بغل کردن او اکتفا کرد. در این حین اما ابوالفضل رزاق پور با یک استارت سریع از پشت اخباری را غافلگیر کرد تا به سبک شادی های گل بهزاد غلامپور از دروازه بان تیمش استقبال کند؛ البته حاضرین در تمرین با توجه به مصدومیت پای اخباری، استقبال خود را در ادامه تعدیل کردند تا مشکلی برای او در بدو بازگشت پیش نیاید.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر