شیخ دیاباته بازیکن سابق استقلال این بار در قطر دچار مصدومیت شده و استراماچونی امیدوار است او در تمرین امروز الغرافه حضور یابد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال الغرافه در دیدار خود از هفته یازدهم لیگ ستارگان قطر، با 3 گل از سد السیلیه عبور کرد. نکته نگران کننده برای هواداران این تیم، مصدومیت شیخ دیاباته بهترین گلزن پلنگ ها بود که به دلیل آسیب دیدگی، در دقیقه 17 تعویض شد. اتفاقی که چند باری در زمان حضور او در استقلال رخ داد و این بازیکن به مصدومیت های چند هفته ای دچار شد.

روزنامه الوطن در گزارشی به این موضوع اشاره کرده و نوشته است: تیم فوتبال الغرافه برای آغاز نیم فصل دوم لیگ ستارگان قطر، عصر امروز زیر نظر سرمربی ایتالیایی خود آندره آ استراماچونی آخرین مراحل آماده سازی جهت رویارویی با الشمال را برگزار می کند. ممکن است در تمرین امروز شاهد بازگشت شیخ دیاباته به تمرینات باشیم تا به همراه سایر بازیکنان در تمرینات حضور پیدا کند.

کادر پزشکی تیم فوتبال الغرافه در تلاش است تا شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی را آماده کند تا بتواند در دیدار بعدی این تیم مقابل الشمال که عصر دوشنبه برگزار می شود، آماده کند. مسابقه ای که قرار است در ورزشگاه حمد بن خلیفه در باشگاه الاهلی برگزار شود.

دیاباته پس از مصدومیت جزئی که در آخرین بازی این تیم در لیگ مقابل السیلیه داشت، در تمرینات گذشته تیمش شرکت نکرد چرا که در آن بازی دچار کشیدگی جزئی عضلانی شده بود. وضعیت او در تمرین امروز مشخص می شود و کادرپزشکی نظر نهایی خود را درخصوص رسیدن یا نرسیدن این بازیکن به بازی بعدی اعلام می کنند.

از زمان پیوستن شیخ دیاباته به این تیم، او 11 بار برای تیم استراماچونی گلزنی کرده است. الغرافه در رتبه چهارم جدول رده بندی لیگ ستارگان قطر حضور دارد.

تگ های مرتبط

ارسال نظر