کمال‌ کامیابی‌نیا که ستاره پرسپولیس در بازی مقابل سپاهان بود با یک آمار ویژه به مصاف تراکتور می‌رود.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، انتخاب زوج مطمئن در پست هافبک دفاعی پس از رفتن احمد نوراللهی چالش اصلی یحیی به شمار می‌رفت و او با جذب اسدی سعی کرد این خلا را پر کند اما پس از اینکه شماره 8 جدید سرخ‌ها نتوانست انتظارات را برآورده کند، کادرفنی پرسپولیس سراغ بازیکنان دیگری رفتند.

زوج‌های مختلفی در پست حساس هافبک دفاعی در این فصل برای پرسپولیس به میدان رفته‌اند که در این بین می‌توان گفت میلاد سرلک بازیکن ثابت این پست بوده و کامیابی نیا، رضا اسدی و محمد شریفی به تناوب کنار او به میدان رفته‌اند.

کمال فصل را در شرایطی شروع کرد که بخش اصلی اردوی پیش فصل را به علت مصدومیت طولانی مدتش از دست داده و طبیعی بود که او در هفته‌های اول در شرایط بازی نباشد و پس از چند هفته که به ترکیب قرمزها رسید نمایش بی نقصی نداشت تا یحیی تصمیم بگیرد از محمد شریفی، جوان‌ترین مهره تیمش بازی بگیرد.

شریفی پس از گذراندن چندبازی موفق و زدن یک گل در جام حذفی با بدشانسی در آستانه بازی مهم برابر سپاهان مصدوم شد تا گل‌محمدی بار دیگر مجبور به تغییر بازیکن در پست هافبک دفاعی شود.

کادرفنی پرسپولیس ترجیح داد در حساس‌ترین مسابقه هفته به کمال اعتماد کند و اتفاقا شماره 11 قرمزها در بازی شش امتیازی برابر سپاهان مرد اول میانه میدان بود. به جز بازی هوشمندانه و بدون توپ او در صحنه گل و فرار پشت مدافعان سپاهان که در نهایت موجب به ثمر رسیدن تک گل پیروزی بخش سرخ‌ها شد، این بازیکن عملکرد دفاعی فوق‌العاده‌ای نیز داشت.

کمال در این مسابقه دو دفع توپ و پنج قطع توپ داشت و همچنین هفت بار اقدام به زدن تکل کرد که همه آنها سالم بود و موجب شد توپ از زیر پای بازیکنان سپاهان بیرون بیاید. این آمار زمانی جالب می‌شود که بدانید کامیابی‌نیا در این مسابقه هیچ خطایی مرتکب نشده و علی‌رغم جنگندگی در میانه زمین با خطا حریف را متوقف نکرده است.

در سال‌های اخیر پرسپولیس، هیچکس بیشتر از کمال اخراج نشده ولی او حالا با تمرکز و هوشمندانه بازی می‌کند و بازی برابر سپاهان اوج نمایش این بازیکن پس از اتمام مصدومیتش بود. مزد بازی خوب کمال احتمالا حضور مجدد او در ترکیب اصلی برابر تراکتور است و باید دید شماره 11 قرمزها می‌تواند این روند خیره‌کننده را ادامه دهد یا خیر.

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر