محمد صلاح، ستاره لیورپول، همچنان به درخشش باورنکردنی خود در زمین فوتبال ادامه می‌دهد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، صلاح در چند ماه اخیر خودش را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال مطرح کرده است.

بسیاری باور داشتند که این بازیکن شانس اصلی دریافت توپ طلای 2021 است، هرچند که در نهایت این بازیکن در جایگاه هفتم رده‌بندی توپ طلا ایستاد.

لیورپول این فصل عملکرد نسبتا خوبی را از خود به نمایش گذاشته، در لیگ برتر در رده دوم ایستاده و با شش پیروزی از شش بازی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مرحله یک هشتم صعود کرده و بخش زیادی از این موفقیت را مدیون درخشش ستاره مصری خود است.

صلاح سال 2022 را نیز رویایی شروع کرد و در اولین بازی سال جدید میلادی برابر چلسی موفق به باز کردن دروازه حریف شد. هرچند لیورپول در این بازی به پیروزی نرسید اما گل زیبای صلاح از زاویه بسته در این دیدار تحسین بسیاری از فوتبال‌دوستان را به همراه داشت.

 

این بازیکن فرصت داشت که کار چلسی را در این بازی تمام کند و هت تریک تماشایی و ارزشمندی را برای لیورپول ثبت کند اما درخشش ادوارد مندی باعث شد که او نتواند سه امتیاز را برای تیمش به ارمغان بیاورد.

این ملی‌پوش مصری با این گل تعداد گل‌های زده خود در لیگ برتر را به عدد 16 رساند تا همچنان در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ برتر انگلیس قرار داشته باشد. همچنین مجموع گل‌های زده او برای لیورپول در این فصل 23 گل است که آماری بسیار درخشان به حساب می‌آید.

اما گلزنی تنها نقطه قوت او به حساب نمی‌آید. صلاح تا به حال موفق به ارسال 9 پاس گل برای هم تیمی‌هایش شده تا ثابت کند که یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیا به حساب می‌آید.

به این ترتیب او روی 32 گل لیورپول در این فصل تاثیر مستقیم داشته که آماری باورنکردنی و البته دست نیافتنی به حساب می‌آید و باعث شده که صلاح بالاتر از روبرت لواندوفسکی و کریم بنزما در بین بازیکنان حاضر در پنج لیگ معتبر اروپایی قرار بگیرد.

نکته جالب ثبات قابل تحسین صلاح در حفظ این درخشش در سطح اول فوتبال اروپاست، چرا که این بازیکن برای پنجمین فصل متوالی موفق شده روی 25 گل یا بیشتر در لیگ برتر انگلیس تاثیرگذار باشد.

درخشش بی‌نظیر محمد صلاح باعث شده که بسیاری او را بهترین بازیکن حال حاضر دنیای فوتبال بدانند و باور داشته باشند که هیچ بازیکنی در حال حاضر توان رقابت با این ستاره تیم ملی مصر و تکرار آمارهای خیره‌کننده او در زمین بازی را ندارد.

لطفا دیدگاه خود درباره عملکرد صلاح را در بخش نظرات بنویسید و اعلام کنید که از نظر شما چه بازیکنی و به چه دلیل بهترین بازیکن حال حاضر جهان فوتبال به حساب می‌آید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن نظرات شما را منتشر کرده و به بررسی آنها بپردازیم.

تگ های مرتبط

ارسال نظر