ادوارد مندی، دروازه‌بان چلسی، معتقد است که سادیو مانه در جریان بازی روز گذشته باید از زمین بازی اخراج می‌شد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس میزبان لیورپول بود و این بازی درنهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید.

مندی در حالی که تنها چند ثانیه از آغاز بازی گذشته بود با آرنجل به سزار آسپیلیکوئتا ضربه زد و همین اتفاق باعث شد که داور با کارت زردی این بازیکن را جریمه کند.

دریافت این کارت زرد به این معنا بود که مانه رکورد سریع‌ترین کارت زرد دریافتی در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر را به خود اختصاص داد.

با این حال آسپیلیکوئتا پس از بازی مدعی شد که مشخصا داور باید کارت قرمزی را به این بازیکن نشان می‌داد و او را در همان ثانیه‌های ابتدایی به دلیل خطای غیر ورزشی از زمین بازی اخراج می‌کرد.

در همین حال توماس توخل نیز پس از بازی گفت از این که کمک داور ویدیویی این صحنه را بار دیگر بررسی نکرده و از داور نخواسته که کارت قرمزی به مانه نشان دهد تعجب کرده است.

 

مندی پس از بازی درباره این صحنه به آر ام سی اسپورت گفت:« سادیو برادر و هموطن من است اما او نباید بیشتر از یک دقیقه در زمین بازی حضور پیدا می‌کرد.»

با این حال به نظر می‌رسد که این اظهارات فقط پس از بازی و درباره این مسابقه بود، چرا که مندی عکسی از خودش در کنار سانه منتشر کرد که در حال ترک انگلیس به منظور حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا بودند که در کامرون برگزار می‌شود.

تگ های مرتبط

ارسال نظر