خروج حسین مرادمند از ترکیب اصلی به دلیل محرومیت، تنها تغییر استقلال نسبت به دیدار قبلی است و فرهاد مجیدی جز این، به ترکیب تیم برنده دست نزد.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و آلومینیوم امروز در دیداری سخت و دشوار روبروی هم قرار می گیرند. مسابقه ای میان تیم های اول و چهارم جدول رده بندی که تا هفته قبل تنها تیم های بدون شکست لیگ با در اختیار داشتن بهترین خط دفاعی مسابقات بودند ولی با شکست 3 بر یک اراکی ها در آبادان، حالا همه چیز در جدول رده بندی به سود آبی پوشان است.

فرهاد مجیدی به خوبی می داند که برای کسب قهرمانی نیم فصل، باید با کسب امتیاز از اراک به تهران بازگردد چرا که روی کاغذ دیدارهای او نسبت به پرسپولیس دشوارتر است و یک لغزش ممکن است باعث از دست رفتن صدر جدول شود، در نتیجه تیم او برای کسب پیروزی به میدان می رود.

* سیدحسین رکورد خودش را می شکند؟

 

سیدحسین حسینی سنگربان باتجربه استقلال این روزها در آمادگی به سر می برد. او در 5 دیدار مقابل پرسپولیس، پیکان، سپاهان، شهرخودرو و فولاد دروازه اش را بسته نگه داشته و امیدوار است که این آمار را در بازی با آلومینیوم نیز ادامه دهد. این دروازه بان در لیگ هجدهم توانست با بسته نگه داشتن دروازه اش به مدت 872 دقیقه، رکورد جدیدی را در لیگ ایران به ثبت برساند. هرچند که این رکورد بعدا توسط نیازمند شکسته شد اما حسینی امیدوار است که بتواند با بسته نگه داشتن دروازه اش، رکورد خودش را بشکند.

* بازگشت دانشگر در روز غیبت مرادمند

حسین مرادمند به دلیل محرومیت این مسابقه را از دست داده است. مدافع آبی پوشان این بازی را از خانه به تماشا می نشیند و محمد دانشگر جای او را در ترکیب اصلی خواهد گرفت. سیاوش یزدانی که روز پرحاشیه و پرخبری را پشت سر گذاشته است، همچون همیشه در قلب خط دفاعی استقلال به میدان می رود. او یکی از خوب های تیمش در این فصل بوده و عارف آقاسی نیز در کنار دو مدافع دیگر وظیفه تشکیل خط دفاعی آبی ها را برعهده خواهد داشت.

*  فرهاد راضی از خط میانی

مهدی مهدی پور در دو بازی قبلی استقلال فوق العاده ظاهر شده و در اوج آمادگی به سر می برد. هافبک میانی آبی پوشان امروز نیز انتخاب نخست فرهاد برای حضور در ترکیب اصلی است. زبیر نیک نفس نیز در دیدارهای قبلی تیمش خوب و موثر ظاهر شده است. هر چند که رضاوند آماده بازگشت به ترکیب اصلی است اما انتخاب فرهاد برای جدال سخت امروز، بازیکن سابق فولاد است.

*  راست و چپ بدون تغییر

بازگشت ابوالفضل جلالی به لیست آبی ها خبر خوبی برای مجیدی است و او می تواند با جعفر سلمانی رقابت خوبی داشته باشد با این حال مجیدی قصد ندارد در این دیدار مهم به تیمش شوک وارد کند و از سلمانی در جناح چپ بهره می برد. در روز غیبت دوباره وریا غفوری، کوین یامگا در سمت راست انجام وظیفه می کند تا توان تهاجمی آبی ها از این قسمت نیز حفظ شود.

*  نبرد روی هوا، پلن مهم استقلال؟

بررسی آمارهای این فصل نشان می دهد که آلومینیوم اراک روی هوا دچار ضعف است و در نبردهای هوایی گل های متعددی را دریافت کرده است و در کل فصل، نبردهای هوایی را به رقبا واگذار کرده است. حضور دو مهاجم بلند قامت به نام آرمان رمضانی و رودی ژستد می تواند باعث شود تا مجیدی پلن های مهمی روی نقطه ضعف تیم خطیبی داشته باشد. ضمن اینکه امیرحسین حسین زاده پشت سر دو مهاجم استقلال به میدان می رود تا نیروی تهاجمی آبی پوشان را افزایش دهد.

ترکیب استقلال برابر آلومینیوم:

سیدحسین حسینی – سیاوش یزدانی – عارف آقاسی – محمد دانشگر – مهدی مهدی پور – زبیر نیک نفس – کوین یامگا – جعفر سلمانی – امیرحسین حسین زاده – رودی ژستد – آرمان رمضانی

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر