بحث جدایی یا تمدید قرارداد فرانک کسیه، یکی از دغدغه های بزرگ سران باشگاه میلان است.

سایت شماره یک:

به گزارش "ورزش سه"، فرانک کسیه احتمالا آخرین فصل حضور خود در میلان را تجربه می کند و اگرچه این باشگاه علاقه زیادی به تمدید قرارداد با این بازیکن دارد اما گزارش ها حاکی از آن است که دو طرف به توافق با یکدیگر بر سر این مسئله اصلاً نزدیک نیستند؛ در واقع به نظر می‌رسد که میلان قادر نیست حقوق درخواستی این هافبک ساحل عاجی را بپردازد و همین موضوع کسیه را در آستانه جدایی از روسونری قرار داده است. 

عملکرد فرانک کسیه در ترکیب میلان طی دو سال اخیر بسیار خوب بوده و قطعاً این موضوع باعث خواهد شد که بسیاری از تیم‌های بزرگ برای جذب این بازیکن دست به کار شوند؛ به خصوص اینکه او در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود و تنها بحث حقوق او مطرح است.

 

طبق ادعای کوریره دلو اسپورت، رئال مادرید یکی از باشگاه های علاقمند به کسیه است و به دقت او را زیر نظر دارد ولی در این راه البته رقیب برزگی چون پی اس جی را نیز مقابل خود می بیند.

آریدو برائیدا مدیر ورزشی سابق میلان که چند سال مشاور بین الملل بارسلونا نیز بود، معتقد است کسیه باید در میلان بماند.

او به گاتزتادلو اسپورت گفت:« در گذشته خطاب به یک بازیکنی که اشاره ای به نامش نمی کنم، این جمله را گفته بودم که یادت باشد که تو این جا در میلان یک قهرمانی و مردم عاشق تو هستند. ولی اگر این باشگاه را ترک کنی و به هر تیم دیگری بروی، می بینی که در هر جای دیگر از صفر شروع خواهی کرد.

امیدوارم فرانک کسیه در باشگاه میلان بماند و اگر من به جای این بازیکن بودم، حتماً می ماندم.»

تگ های مرتبط

ارسال نظر