سرمربی گل گهر سیرجان بعد از برد تیمش در مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگاران، بیشتر درباره مسائل غیرفوتبالی صحبت کرد.

سایت شماره یک:

سرمربی گل گهر بعد از برتری تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان بیشتر به تمجید از هواداران تیم رقیب پرداخت و ابراز امیدواری کرد مسوولان این شهر توجه بیشتری برای خوشحالی آنها داشته باشند.

به گزارش "ورزش سه"، قلعه نویی درباره برد تیمش نیز گفت: خدا را شاکر هستیم که بعد از چند هفته سخت توانستیم سه امتیاز را بگیریم. تیم حریف خوب بازی می کرد. قبل از اینکه بخواهم درباره مسائل فنی صحبت کنم باید از دغدغه‌های این شهر صحبت کنم. اولا باید تشکر کنم از آقای زکی پور و بقیه دوستان که از ابتدای صبح با کمترین امکانات تلاش کردند تا زمین بازی را درست کنند. از آقای کمالوند و همکارانش هم تشکر می کنم که با کمترین امکانات ایثار می کنند. این تیم عشق مردم مسجدسلیمان است و آنها در تلاش هستند تا تیم را نگه دارند. در چند هفته اخیر هم خوب کار کردند.

وی ادامه داد: آقای کمالوند اینجا هست تا زحمت بکشد برای تیم. لیاقت این تیم و مردم بیشتر این است. اینجا همه چیز هست اما مردم در مضیقه هستند. اینجا در شهر اولین‌ها در تمام ابعدا امیدوارم امکانات خوبی، نه فقط در ورزش شکل گیرد.

سرمربی گل گهر در ادامه تمجید خود از نفت مسجدسلیمان، انتظار خود بابت حمایت از هواداران آن و این باشگاه را اعلام کرد: این همین امروز عاشقان تیم نفت مسجدسلیمان از ساعت هشت صبح با ابر و سطل در حال آماده سازی زمین بازی بودند. این اتفاق عاشقی است. انشاالله این عاشقی را نگاه کنند و به آن توجه شود و این تیم را حمایت کنند. عشق مردم مسجدسلیمان نفت مسجدسلیمان است و امیدوارم مسوولان حمایت لازم و بودجه آن را تامین کنند. این تیم خوب آقا فراز که از نظر فنی خوب هستند اما نیازمند حمایت هستند. باید از آقا فراز (کمالوند) تشکر کنیم چرا که کمتر کسی این مسوولیت را با این شرایط قبول می کند اما آقا فراز این کار را انجام می‌دهند.

قلعه نویی درباره عملکرد تیمش گفت: بچه های ما در هفته قبل هم خوب کار کردند ولی هنوز روحی و روانی شرایط خوب را پیدا نکردند. امروز هم چند بازیکن خوب را نداشتیم. فرشید باقری، خانزاده و ... را در این بازی نداشتیم ولی خوشحالیم که بازیکنان جایگزین تلاش زیادی داشتیم. خدا را شکر و امیدوارم روزی برگردیم اینجا و همه شرایط فوق العاده باشد و مردم مسجدسلیمان را خوشحال‌تر ببینیم.

تگ های مرتبط

ارسال نظر