استقلال | شکایت از استقلال | شکایت فولاد از استقلال |

معاون حقوقی استقلال مدعی است که سیاوش یزدانی و حسین مرادمند دو مدافع استقلال مشکلی برای همراهی تیم ندارند.

سایت شماره یک:

طی چند روز گذشته و پس از شکایت فولادی ها از دو مدافع استقلال، مدعی شدند که سیاوش یزدانی و حسین مرادمند مشمول انجام خدمت سربازی هستند و حضور آنها در جمع شاگردان مجیدی غیرقانونی است. ادعایی که از سوی آبی پوشان قویا رد می شود و آنها نظرات دیگری دارند.

فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال در گفتگو با برنامه شب های فوتبالی درباره پرونده شکایت فولادی ها از این دو بازیکن گفت: مثل اینکه عزیزان در باشگاه فولاد یک سوالی از سازمان لیگ پرسیده بودند که سیاوش یزدانی و حسین مرادمند در چه وضعیتی قرار دارند. از این لحاظ می گویم سوال چون تاکنون شکایتی به ما ابلاغ نشده است. حضور این بازیکن قانونی بوده و مشکلی ندارند، از این لحاظ ما خدمت هواداران عرض کردیم که مشکلی نیست و حضور آنها قانونی است و نگران نباشند و هیچ مشکل حقوقی و قانونی تیم را بابت حضور این دو بازیکن در میدان تهدید نمی کند. 

وی درباره اینکه آیا کسی که سوال و شکایت کرده مستنداتی دارد یا خیر، گفت: شاید به همین دلیل است که تاکنون شکایتی طرح نشده است. احتمالا به دنبال تهیه مستندات لازم بوده اند تا بعدا اقامه کنند. البته این چندان کار غیرمترقبه ای نیست. به هر حال ما در همین لیگ تیم هایی داریم که نه بعد از بازی و نه در موقعیت قانونی برای سازمان لیگ شکایتی ارسال نکرده اند اما مصر هستند که این کار را انجام داده اند و همین اطلاعات غلط باعث می شود سایر تیم ها و هواداران به اشتباه بیفتند و فکر کنند که علیه استقلال شکایتی طرح شده است که کمیته انضباطی به آن رسیدگی نمی کند در حالیکه اصولا شکایتی طرح نشده است که کمیته انضباطی آن را بررسی کند. 

 

تگ های مرتبط

ارسال نظر